Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General Gaming > General Gaming Discussion
You last visited: Today at 01:15

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[NEED]Gaming Video Editor Confortable for youtube

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 3
Cool [NEED]Gaming Video Editor Confortable for youtube

Hi guys,i have a youtube gaming channel and i need a easy video making program witch can fill the full screen at youtube. (Not like movie maker. It has black gaps) i wrote here to hear from other youtube gaming channels. i want to add special effects and animated texts. Thx from now.
CrimsonBlades is offline  
Old 06/20/2012, 13:31   #2

Received Thanks: 2
Try this programm it's easy to use
Geee-STAR is offline  
Old 06/20/2012, 13:46   #3

Received Thanks: 29
Sony vegas Pro 11.0 is best for this <3
U can find cracks at Youtube.

P.s 100 posts ^.^
Old 06/20/2012, 18:35   #4
Trade Restricted

elite*gold: 329
The Black Market: 181/1/1
Received Thanks: 3,415
@Off topic
#Closed
hi im andi is offline  
Closed Thread

Similar Threads
[S] Video Editor
12/22/2011 - Call of Duty - 2 Replies
Aloha liebe epvper, Und zwar suche ich jemanden der mit Sony Vegas und Adobe After Effects umgehen kann und mit mir zusammen Clips bearbeitet oder jemanden der sie mir bearbeitet. Gedacht sind viele Projekte wie Montagen und OCE´s. Wird hier doch bestimmt jemanden geben der es kostenlos macht oder? :) Bei interesse bitte eine PM an mich. PS: Einzelheiten kann man ja per SKype etc klären :)
YouTube Video Problem - Das Video ist in einigen Ländern blockiert.
08/20/2011 - Main - 10 Replies
Heey Leute, da ich und mein Freund einen neuen Yt-Channel machen, fingen wir an unser erstes Video zu drehen. Berabeiten es & ... & ... & ... Dann stand am Anfang nach dem Upload -> ist nach einigen Ländern blockiert, habe das Einspruchsfomular ausgefüllt und für 2 Tage wars öffentlich. Nunja, nun ist wieder das da: http://s1.directupload.net/images/110819/5q9vi3hf.png ( In einigen Ländern blockiert -> nur Germany! ) Was nun? Hoffe auf sinnvolle und erfolgreiche Antworten... Danke im...
Suche Video Editor
06/14/2011 - elite*gold Trading - 0 Replies
Hi ich suche für eine Black Ops Sniper Montage einen sehr guten Editor. Die Montage sollte etwa 3-4 Minuten lang sein. Ich biete PSC oder eg Schreibt hier bitte rein, wielange ihr braucht, wieviel ihr wollt und am besten noch ein Beispielvideo
Best Video Editor
01/05/2010 - Off Topic - 11 Replies
ehm , hi xD i dont know if this is the right section to espone my "problem" i've tried sony vegas to modify a video of s4 legaue screened , exported in .avi good quality , but 3 minutes of video 760 mb . this is the problem , and this is what im asking is there a good video editor that export video in good quality and low mb ? ^^

All times are GMT +1. The time now is 01:15.