also is einfach schnell gemacht und wegen den eg will ich auch iwie keins nur wenn du es geben willst dann gerne aber sonst nicht ^^
naja nun bin ich mal dran das jmd. mirn bild macht ^^
was suche ich : sig & ava
sig : ich weiß nicht ob ihr denn film Legion kennt aber da aufn cover is ja dieser engel denn würde ich gerne drin haben der rest da seit mal kreativ
text : Wenn das die Erlösung ist dann will ich sterben
( also sollte so bissl zum text passen) ^^
ava :
da seit mal kreativ is mir im grunde egal wie der ist aber nicht so kinder ****
achso sig., sollte 400 x 200 sein und ava 150 x 150
wenn ich wirklich geile bekomme die mir auch gefallen denke ich nach mirn premium zu hollen und sofort eg davon gibts dann für die sig. 10 eg und ava 5 eg
also is einfach schnell gemacht und wegen den eg will ich auch iwie keins nur wenn du es geben willst dann gerne aber sonst nicht ^^
sig : ich weiß nicht ob ihr denn film Legion kennt aber da aufn cover is ja dieser engel denn würde ich gerne drin haben der rest da seit mal kreativ
ava :
wenn ich wirklich geile bekomme die mir auch gefallen denke ich nach mirn premium zu hollen und sofort eg davon gibts dann für die sig. 10 eg und ava 5 eg
Sorry but I aint german, and I fI try to speak
german I'd fail cinda hard Anyways,
I have a request for an avatar:
Title: Forsaken
Render: (For inside the circle)
So basicly that circle from sdfte without the shadow under it, but with the render inside it, and it WOULD be cool if the head pops out of the circle at the upper part.
If anyone could do this, I'd be delighted. Thanks in advance!
Sorry but I aint german, and I fI try to speak
german I'd fail cinda hard Anyways,
I have a request for an avatar:
Title: Forsaken
Render: (For inside the circle)
So basicly that circle from sdfte without the shadow under it, but with the render inside it, and it WOULD be cool if the head pops out of the circle at the upper part.
If anyone could do this, I'd be delighted. Thanks in advance!
It seems that 2 other guys are using my signature aswell, but with a diff name... Pretty lame.. So I got a new signature request, if it isn't too much work. I found this render a few days ago and tried editing it, but I suck at it.. So I'm looking for some pro who can do something with this:
And:
File download:
Virus scan: .
I scanned it on this alternative site because it was too big for kaspersky.
Special future(s):
Everything icy so there is no empty background on the background where the title stands.
ava :