Hey I need an Gold 5 - Gold 1 account on EUW to play DuoQ. Im a high Diamond league player and also have an own boosting Thread ! This is your Chance to get a free Boost . If u are interested add me on Skype or PM me here. Skype:malik23121
Doing free boost to be trusted 12/25/2016 - Freebies - 27 Replies Hello there.
As the title says, i'm new on Elitepvp and i understand you kinda need to be trusted to do this job so i will do some free boost on EUW/NE Only.
Can boost to Diamond 1 for sure. Let's see if i can do more.
My skype is : Ukedô Ike
[Selling] Free CS:GO Boost! Trusted SoloQ - 1 Week Special 10/24/2015 - Counter-Strike Trading - 6 Replies MAIN TRADE WITH POSITIVE FEEDBACK:
http://www.elitepvpers.com/forum/counter-strike-tr ading/3868580-free-vouch-cs-go-boosting-service-n1 -nohandz-choose-best-best.html
Hey Leute, biete hier meinen normalerweise kostenpflichtigen Boosting Service für 1 Woche umsonst an - doch NUR SoloQ, da ich einen Account brauche um mit meinen Freunden zu spielen - meiner ist 7 Day banned.^^
Alles über "Request a Trade", Skins etc. könnt ihr runternehmen.
Habe schon viele trusted Jobs...
Free CS:GO Boost [Trusted] 10/07/2015 - Freebies - 4 Replies Joa, hab leider nicht so viel Lust einen Roman zu schreiben, daher halte ich es mal ein bisschen kurz :rolleyes:
LEM Main
Accs werden innerhalb von wenigen Tagen auf DMG gespielt
es wird 100% legit gespielt
biete euch 100% Sicherheit für weitere Infos weiterlesen
Da ich irgendwie euer Vertrauen "gewinnen" muss, werden folgende Maßnahmen euch vor einer üblen Überraschung schützen:
Looking for some trusted vouchers! Free Elo boost in Bronze ! 07/30/2015 - Freebies - 0 Replies Hey im looking for some trusted vouchers because i want to boost ppl. for free from bronze -> Silver. My main is platin if u are interested pn me thx.
lg ALex