Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Freebies
You last visited: Today at 11:02

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Shutdown Manager Tool

Discussion on Shutdown Manager Tool within the Freebies forum part of the The Black Market category.

Closed Thread

Old   #1

TheMegic's Avatar

elite*gold: 225
Received Thanks: 28
Shutdown Manager Tool

►VIRUS TOTAL:

►ENJOY IT
►HAB SPAß DAMIT

►UPS, I FORGOT THE DOWNLOAD LINK ( )
TheMegic is offline  
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
Shutdown Manager Remote
04/27/2012 - .NET Languages - 6 Replies
Shutdown Manager Remote INFO: Der Shutdown Manager ist für den eignen Pc, und einen Lan/Wlan verbundenen Pc. Ich und mein Cousin haben es für einen HomeServer gecoded damit nach einer Datenübertragung, sich beide Herunterfahren oder nur einer der beiden PCs. Die Firewall am Remote Pc muss aus sein. Funktionen:
[Tool]Shutdown Manager [Beta]
02/06/2010 - Coding Releases - 9 Replies
Hallo, Ich bin heute mit dem Coding angefangen. Und habe mir überlegt was ist nützlich. Da ist mir ein Shutdown Manager eingefallen. Also so sieht er aus:
[Tool]Shutdown Manager
02/06/2010 - General Coding - 2 Replies
Hallo, Ich bin heute mit dem Coding angefangen. Und habe mir überlegt was ist nützlich. Da ist mir ein Shutdown Manager eingefallen. Also so sieht er aus:
[Tool]Shutdown Manager
02/06/2010 - Metin2 Private Server - 10 Replies

All times are GMT +1. The time now is 11:02.