It's easy to use it, setup - so I won't attach any info, for now even...
--- If there's anyone who wanted to ask about it, post it below, in the topic...
To run this script, needed AC Tool 5.4.0 ; basically a steady, old version of the program for running mac...
--- I update the script - it's for low level - because I'm like still working on it - I guess, it's by now - should be fine... --- Then - I'm not a medic, so I don't know a remedy for all dying heroes on all maps... Could't run out - running there, only doing that for being killed... Silly porks...
Code that I gave would run in resolution 1280x720 ; get to know hotkeys I've set.
; I assure the latest version - here, that I put the latest things...
Time saving tip - could put potions on hotkey funcion, so you put them - like more at left side of this hotkey bar --- the potions will count being set, not putting on that frame clearly - but away on the left side a little being needed to place it... ; --- Hey, if you moved away that party ui - frame from party - so function hotbar could normally place items, potions...
; W ; I put away those ui, like quest tracker and party - etc. like character tab, also - I pause using C --- I put them away, those stuff, at bottom, near by the bar exp... ; It's only time saving - or talking --- it's only giving out problems...
Using hotkey C - to pause script even could be selling items and buying potions, when pressed C. - Can escape from monsters, doing that and resume the fight later.
It's a very fine version - used to fix all of these, improper mistakes and numbers...
W; --- epic efficent oc ; steady curser;
---
Updated ;
---
; Trimurti-farmer-ac
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //qqqqqq
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //f
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // /ff/ // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // /ffff/ // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //f
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //fff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
constants
lifes=0
buffs=0
stuck=0
farm_autoatt=0
// 0 - default
// 1 - setting up auto attack only
// 2 - settings up default skill only or customed secondary set
pick_up_mode=0
turn_off_picking=1
// 1 - pick up pressing less number of times
// 2 - don't pick up
attackskills=23r
startingskill=13
optionalskill=13r
autoattack=r
buffskill1=4
buffskill2=5
// For me, slot 5 is once defense buff
// and otherwise, it's for some other skill shot
// could carry only 3; that's in result
// being a such ctrl or shift combination
buffskill3=6
training_area_range=2
// 1 - small area
// 2 - big area
mode_ignore=0
// 1 -- Ignore mobs
// 0 -- off
no_mob_seen=0
timer_walk_around=1
hp_min_xy=600, 25
hp_max_xy=730, 25
// 2x2 object hp
walk_around_click_x=725
walk_around_click_y=335
walk_around_click_fixed_x=0
walk_around_click_fixed_y=0
game_started=1
set_pause_xy=1131, 691
status_xy=72, 43
// status is your character hp - at rate 5% full 2x2 obj
mode_boosted_key_pressing=0
// 0 - off
// 1 --- use it, sending some more keystrokes
// that you clicked
// using it, optionnally, running only in this mode
// Global key
// 049, --- keystroke 1
// 050, --- keystroke 2
// 052, --- keystroke 4
// 053, --- keystroke 5
// 054, --- keystroke 6
// 070, --- keystroke F
// 081, --- keystroke Q
// 082, --- keystroke R
// 084, --- keystroke T
// When level 20; alt character
// ; it could get you
// some refined coal - entering mandara dungeon
// it's worthy material - can be sold
// ; or either you gather more -
// exchanging for dungeon tickets from quest
// - can gather some more; or hunt dungeon bossesf
host=0
set_cursor_x=0
set_cursor_y=0
loop_no_walkback=999
// either way, loop number cant exceed when
// cursor would be set abnormal value - like no mouse position
// outside of a range, resolution
searching_area_const=0
full_buff_count=3
lock_key_target=0
end
Object hp_min
201=0,0|201=0,2|201=0,4|201=0,6
192=2,0|192=2,2|192=2,4|192=2,6
End
Object hp_max
248=0,0|248=0,2|248=0,4|248=0,6
249=2,0|249=2,2|249=2,4|249=2,6
249=4,0|249=4,2|249=4,4|249=4,6
End
Object set_pause
254=0,0|254=0,2
255=2,0|255=2,2
End
// it's when you press "o" - actions
// set that ui there, at the bottom, by the exp
// and menu hotkeys
Object status
192=0,0|192=0,2|192=0,4
193=2,0|193=2,2|193=2,4
193=4,0|193=4,2|193=4,4
End
compute $buffs = 1
if $farm_autoatt = 1
setconst $attackskills = r
setconst $startingskill = r
setconst $optionalskill = 2r
setconst $autoattack = r
end
if $farm_autoatt = 2
setconst $attackskills = 2
setconst $startingskill = r
setconst $optionalskill = 2
setconst $autoattack = r
end
delay 390
if $mode_boosted_key_pressing = 1
while 1=1
delay 45
if {activewindow} = Trimurti Online
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
if {GlobalKeyCount} > 1
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 049,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 2
delay 95
keys 1
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 050,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 2
delay 95
keys 2
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 053,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 2
delay 95
keys 5
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 054,
loop 2
delay 95
keys 6
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 070,
loop 4
delay 95
keys ff
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 082,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 9
delay 95
keys r
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 084,
loop 2
delay 95
keys t
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
end
else
delay 560
end
end
end
end
while 1=1
delay 35
if {activewindow} = Trimurti Online
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
call fight
end
else
delay 560
end
end
end
procedure fight
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $no_mob_seen = 0
while 1=1
isobject hp_max at $hp_max_xy
compute $stuck = $stuck + 1
else
compute $stuck = 0
end
compute $lifes = $lifes + 1
if $game_started =1
compute $game_started = 0
compute $buffs = 999
call buff
end
if $lifes < 3
compute $lifes = $lifes + 1.55
if $turn_off_picking = 2
// do nothing
else
if $farm_autoatt = 1
loop 5
keys ff
delay 35
end
else
if $turn_off_picking = 0
loop 8
keys ff
delay 35
end
end
if $turn_off_picking = 1
// do nothing
end
end
end
end
if $lifes < 38
isobject hp_min at $hp_min_xy
isobject hp_max at $hp_max_xy
loop 1
loop 2
keys $optionalskill
delay 35
keys $attackskills
delay 95
end
loop 3
keys $startingskill
delay 35
keys $autoattack
delay 95
end
delay 35
end
if $stuck > 18
keydown e 0.008 sec
delay 35
compute $stuck = 0
break
end
else
loop 1
loop 2
keys $attackskills
delay 35
keys $autoattack
delay 95
end
loop 3
keys $optionalskill
delay 35
keys $attackskills
delay 95
end
delay 35
end
end
else
call pick
break
end
else
call pick
compute $timer_walk_around = 1
compute $searching_area_const = $searching_area_const + 4
call walk_around
break
end
end
else
if $buffs > 5
call buff
end
compute $lock_key_target = $lock_key_target - 1
if $lock_key_target < 1
compute $lock_key_target = 18
keydown e 0.008 sec
end
delay 35
compute $no_mob_seen = $no_mob_seen + 1
if $no_mob_seen > 25
call pick
delay 45
call walk_around
end
end
end
procedure pick
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $lock_key_target = 0
compute $no_mob_seen = 0
if $turn_off_picking = 2
// do nothing
else
if $farm_autoatt = 1
loop 5
keys ff
delay 35
end
else
if $turn_off_picking = 0
loop 14
keys ff
delay 35
end
end
if $turn_off_picking = 1
loop 9
keys ff
delay 35
end
end
end
end
end
//
procedure walk_around
if $turn_off_picking = 2
// do nothing
else
if $farm_autoatt = 1
loop 5
keys ff
delay 35
end
else
if $turn_off_picking = 0
loop 9
keys ff
delay 35
end
end
if $turn_off_picking = 1
loop 6
keys ff
delay 35
end
end
end
end
compute $walk_around_click_fixed_x = $walk_around_click_x
compute $walk_around_click_fixed_y = $walk_around_click_y
delay 95
loop 2
keys e
delay 95
end
loop 2
keys t
delay 95
end
compute $walk_around_click_fixed_x = $walk_around_click_x
compute $walk_around_click_fixed_y = $walk_around_click_y
if $searching_area_const > 2
randomturn 0.228 sec
delay 35
compute $searching_area_const = 0
else
compute $searching_area_const = $searching_area_const + 3
end
delay 95
compute $timer_walk_around = $timer_walk_around + 1
if $timer_walk_around > 2
compute $timer_walk_around = 1
end
loop $loop_no_walkback
if {activewindow} = Trimurti Online
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
if {loopno} > 8
break
end
if $training_area_range = 1
if {loopno} > 1
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
keydown e 0.008 sec
delay 35
else
keys t
delay 45
end
end
if $training_area_range = 2
if {loopno} > 2
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
keydown e 0.008 sec
else
keys t
delay 45
end
end
if $timer_walk_around > 1
if $training_area_range = 1
loop 3
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
if $training_area_range = 2
loop 15
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
else
if $training_area_range = 1
loop 2
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
if $training_area_range = 2
loop 8
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
end
compute $walk_around_click_fixed_x = ($walk_around_click_fixed_x - (2*(8*{loopno})))
compute $walk_around_click_fixed_y = ($walk_around_click_fixed_y - (1*(2*{loopno})))
end
end
else
delay 590
end
end
end
procedure buff
loadrgb 185, 45
if {rgbred} > 155
compute $lifes = 0
compute $buffs = 0
compute $full_buff_count = $full_buff_count + 1
if $full_buff_count > 2
loop 2
delay 35
keys e
end
loop 2
delay 35
keys t
end
end
compute $lock_key_target = 0
if $buffskill1 = 0
// do nothing
else
loop 11
keys $buffskill1
delay 45
end
end
if $buffskill2 = 0
// do nothing
else
loop 11
keys $buffskill2
delay 45
end
end
if $full_buff_count > 2
compute $full_buff_count = 0
loop 11
keys $buffskill3
delay 45
end
call pick
end
compute $buffs = 0
end
end
procedure ignore
if $mode_ignore = 1
end
end
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //qqqqqq
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //f
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // /ff/ // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // /ffff/ // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //f
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //fff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
constants
lifes=0
buffs=0
stuck=0
farm_autoatt=0
// 0 - default
// 1 - setting up auto attack only
// 2 - settings up default skill only or customed secondary set
pick_up_mode=0
turn_off_picking=1
// 1 - pick up pressing less number of times
// 2 - don't pick up
attackskills=23r
startingskill=13
optionalskill=13r
autoattack=r
buffskill1=4
buffskill2=5
// For me, slot 5 is once defense buff
// and otherwise, it's for some other skill shot
// could carry only 3; that's in result
// being a such ctrl or shift combination
buffskill3=6
training_area_range=2
// 1 - small area
// 2 - big area
mode_ignore=0
// 1 -- Ignore mobs
// 0 -- off
no_mob_seen=0
timer_walk_around=1
hp_min_xy=600, 25
hp_max_xy=730, 25
// 2x2 object hp
walk_around_click_x=725
walk_around_click_y=335
walk_around_click_fixed_x=0
walk_around_click_fixed_y=0
game_started=1
set_pause_xy=1131, 691
status_xy=72, 43
// status is your character hp - at rate 5% full 2x2 obj
mode_boosted_key_pressing=0
// 0 - off
// 1 --- use it, sending some more keystrokes
// that you clicked
// using it, optionnally, running only in this mode
// Global key
// 049, --- keystroke 1
// 050, --- keystroke 2
// 052, --- keystroke 4
// 053, --- keystroke 5
// 054, --- keystroke 6
// 070, --- keystroke F
// 081, --- keystroke Q
// 082, --- keystroke R
// 084, --- keystroke T
// When level 20; alt character
// ; it could get you
// some refined coal - entering mandara dungeon
// it's worthy material - can be sold
// ; or either you gather more -
// exchanging for dungeon tickets from quest
// - can gather some more; or hunt dungeon bossesf
host=0
set_cursor_x=0
set_cursor_y=0
loop_no_walkback=999
// either way, loop number cant exceed when
// cursor would be set abnormal value - like no mouse position
// outside of a range, resolution
searching_area_const=0
full_buff_count=3
lock_key_target=0
end
Object hp_min
201=0,0|201=0,2|201=0,4|201=0,6
192=2,0|192=2,2|192=2,4|192=2,6
End
Object hp_max
248=0,0|248=0,2|248=0,4|248=0,6
249=2,0|249=2,2|249=2,4|249=2,6
249=4,0|249=4,2|249=4,4|249=4,6
End
Object set_pause
254=0,0|254=0,2
255=2,0|255=2,2
End
// it's when you press "o" - actions
// set that ui there, at the bottom, by the exp
// and menu hotkeys
Object status
192=0,0|192=0,2|192=0,4
193=2,0|193=2,2|193=2,4
193=4,0|193=4,2|193=4,4
End
compute $buffs = 1
if $farm_autoatt = 1
setconst $attackskills = r
setconst $startingskill = r
setconst $optionalskill = 2r
setconst $autoattack = r
end
if $farm_autoatt = 2
setconst $attackskills = 2
setconst $startingskill = r
setconst $optionalskill = 2
setconst $autoattack = r
end
delay 390
if $mode_boosted_key_pressing = 1
while 1=1
delay 45
if {activewindow} = Trimurti Online
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
if {GlobalKeyCount} > 1
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 049,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 2
delay 95
keys 1
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 050,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 2
delay 95
keys 2
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 053,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 2
delay 95
keys 5
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 054,
loop 2
delay 95
keys 6
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 070,
loop 4
delay 95
keys ff
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 082,
setconst $set_cursor_x = {mousex}
setconst $set_cursor_y = {mousey}
delay 95
rightmouseup
loop 2
MousePos 885, 595
delay 95
leftclick
end
delay 95
rightmouseup
mousepos $set_cursor_x, $set_cursor_y
loop 9
delay 95
keys r
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
if {GlobalKeys} = 084,
loop 2
delay 95
keys t
end
delay 95
ClearGlobalKeys
end
end
else
delay 560
end
end
end
end
while 1=1
delay 35
if {activewindow} = Trimurti Online
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
call fight
end
else
delay 560
end
end
end
procedure fight
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $no_mob_seen = 0
while 1=1
isobject hp_max at $hp_max_xy
compute $stuck = $stuck + 1
else
compute $stuck = 0
end
compute $lifes = $lifes + 1
if $game_started =1
compute $game_started = 0
compute $buffs = 999
call buff
end
if $lifes < 3
compute $lifes = $lifes + 1.55
if $turn_off_picking = 2
// do nothing
else
if $farm_autoatt = 1
loop 5
keys ff
delay 35
end
else
if $turn_off_picking = 0
loop 8
keys ff
delay 35
end
end
if $turn_off_picking = 1
// do nothing
end
end
end
end
if $lifes < 38
isobject hp_min at $hp_min_xy
isobject hp_max at $hp_max_xy
loop 1
loop 2
keys $optionalskill
delay 35
keys $attackskills
delay 95
end
loop 3
keys $startingskill
delay 35
keys $autoattack
delay 95
end
delay 35
end
if $stuck > 18
keydown e 0.008 sec
delay 35
compute $stuck = 0
break
end
else
loop 1
loop 2
keys $attackskills
delay 35
keys $autoattack
delay 95
end
loop 3
keys $optionalskill
delay 35
keys $attackskills
delay 95
end
delay 35
end
end
else
call pick
break
end
else
call pick
compute $timer_walk_around = 1
compute $searching_area_const = $searching_area_const + 4
call walk_around
break
end
end
else
if $buffs > 5
call buff
end
compute $lock_key_target = $lock_key_target - 1
if $lock_key_target < 1
compute $lock_key_target = 18
keydown e 0.008 sec
end
delay 35
compute $no_mob_seen = $no_mob_seen + 1
if $no_mob_seen > 25
call pick
delay 45
call walk_around
end
end
end
procedure pick
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $lock_key_target = 0
compute $no_mob_seen = 0
if $turn_off_picking = 2
// do nothing
else
if $farm_autoatt = 1
loop 5
keys ff
delay 35
end
else
if $turn_off_picking = 0
loop 14
keys ff
delay 35
end
end
if $turn_off_picking = 1
loop 9
keys ff
delay 35
end
end
end
end
end
//
procedure walk_around
if $turn_off_picking = 2
// do nothing
else
if $farm_autoatt = 1
loop 5
keys ff
delay 35
end
else
if $turn_off_picking = 0
loop 9
keys ff
delay 35
end
end
if $turn_off_picking = 1
loop 6
keys ff
delay 35
end
end
end
end
compute $walk_around_click_fixed_x = $walk_around_click_x
compute $walk_around_click_fixed_y = $walk_around_click_y
delay 95
loop 2
keys e
delay 95
end
loop 2
keys t
delay 95
end
compute $walk_around_click_fixed_x = $walk_around_click_x
compute $walk_around_click_fixed_y = $walk_around_click_y
if $searching_area_const > 2
randomturn 0.228 sec
delay 35
compute $searching_area_const = 0
else
compute $searching_area_const = $searching_area_const + 3
end
delay 95
compute $timer_walk_around = $timer_walk_around + 1
if $timer_walk_around > 2
compute $timer_walk_around = 1
end
loop $loop_no_walkback
if {activewindow} = Trimurti Online
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
if {loopno} > 8
break
end
if $training_area_range = 1
if {loopno} > 1
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
keydown e 0.008 sec
delay 35
else
keys t
delay 45
end
end
if $training_area_range = 2
if {loopno} > 2
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
keydown e 0.008 sec
else
keys t
delay 45
end
end
if $timer_walk_around > 1
if $training_area_range = 1
loop 3
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
if $training_area_range = 2
loop 15
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
else
if $training_area_range = 1
loop 2
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
if $training_area_range = 2
loop 8
if {activewindow} = Trimurti Online
MousePos $walk_around_click_fixed_x, $walk_around_click_fixed_y
delay 195
leftclick
isobject hp_min at $hp_min_xy
compute $searching_area_const = 0
compute $buffs = $buffs + 1
compute $lifes = 0
compute $stuck = 0
compute $no_mob_seen = 0
delay 25
break
end
end
end
end
end
compute $walk_around_click_fixed_x = ($walk_around_click_fixed_x - (2*(8*{loopno})))
compute $walk_around_click_fixed_y = ($walk_around_click_fixed_y - (1*(2*{loopno})))
end
end
else
delay 590
end
end
end
procedure buff
loadrgb 185, 45
if {rgbred} > 155
compute $lifes = 0
compute $buffs = 0
compute $full_buff_count = $full_buff_count + 1
if $full_buff_count > 2
loop 2
delay 35
keys e
end
loop 2
delay 35
keys t
end
end
compute $lock_key_target = 0
if $buffskill1 = 0
// do nothing
else
loop 11
keys $buffskill1
delay 45
end
end
if $buffskill2 = 0
// do nothing
else
loop 11
keys $buffskill2
delay 45
end
end
if $full_buff_count > 2
compute $full_buff_count = 0
loop 11
keys $buffskill3
delay 45
end
call pick
end
compute $buffs = 0
end
end
procedure ignore
if $mode_ignore = 1
end
end
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
; Trimurti-farmer-hp
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //fffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //212ffffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // //1 // // // // // // // // // // // // // //ffffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // ff// // // // // // // // //12
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //rfffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ffffffffffeett
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //2ffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //f5555e
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ffffffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //2r12
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
constants
hp=3
mp=4
shield=q
// buy for buffs - small defense boost
// - it's cheap - use 50 defense booster
// buy 55
// ; it can be better - for healing or shield -- so setting up
// ; that's two key pressing -- for that button, only that's twice sending that key
shield_timer=0
shield_penality_switch=0
shield_timer_count_max=135
func_delay_count=5
hp_check_count=5
mp_check_count=5
hp_flask_hotbar=1
mp_flask_hotbar=1
hp_flask_1_xy=518, 661
hp_flask_2_xy=21, 218
hp_flask_3_xy=21, 248
mp_flask_1_xy=550, 662
mp_flask_2_xy=21, 279
mp_flask_3_xy=21, 310
func_reload_potion=1
// 1 - for 300 potions usage // 0 - it needs to be set those object images, either way, its stuck
set_pause_xy=1131, 691
status_xy=72, 43
// status is your character hp - at rate 5% full 2x2 obj
amrita_type=2
// 1 - 200 hp
// 2 - 400 hp
panaka_type=2
// 1 - 100 mp
// 2 - 200 mp
// 3 - 400 mp
constant_pick=0
// 1 - will be picking up
// 2 - it's some slowly operating mode - for helping it
set_pick_up_ready=0
hp_min_xy=600, 25
end
if $amrita_type = 1
Object hp_flask_1
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_2
156=0,0|155=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_3
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
end
if $amrita_type = 2
Object hp_flask_1
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_2
156=0,0|155=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_3
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
end
if $panaka_type = 1
Object mp_flask_1
173=0,0|173=0,2
166=2,0|166=2,2
End
Object mp_flask_2
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
Object mp_flask_3
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
end
if $panaka_type = 2
Object mp_flask_1
173=0,0|173=0,2
166=2,0|166=2,2
End
Object mp_flask_2
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
Object mp_flask_3
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
end
if $panaka_type = 3
Object mp_flask_1
173=0,0|173=0,2
166=2,0|166=2,2
End
Object mp_flask_2
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
Object mp_flask_3
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
end
Object set_pause
254=0,0|254=0,2
255=2,0|255=2,2
End
// it's when you press "c" - character info
// set that ui there, at the bottom, by the exp
// and menu hotkeys
// button "o" it wasn't fine since it's transparent
Object status
192=0,0|192=0,2
193=2,0|193=2,2
End
Object hp_min
201=0,0|201=0,2|201=0,4|201=0,6
192=2,0|192=2,2|192=2,4|192=2,6
End
if $constant_pick = 1
compute $shield_timer_count_max = $shield_timer_count_max * 0.55
end
if $constant_pick = 2
compute $shield_timer_count_max = $shield_timer_count_max * 0.35
end
delay 390
while 1=1
delay 35
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
if {activewindow} = Panel TeamViewer
loop 3
MousePos 1015, 634
delay 95
leftclick
delay 255
end
end
if {activewindow} = Trimurti Online
loadrgb 173, 43
// loadrgb 162, 45 --- for easy hunting or 400 hp pots
// --- loadrgb 172 - 185 -- 192, 45 for more difficult hunting
if {rgbred} > 155
else
if $func_reload_potion = 0
loop 4
keys $hp
delay 25
end
else
call reload_potion_packs
if $hp_flask_hotbar = 1
isobject hp_flask_1 at $hp_flask_1_xy
loop 4
keys $hp
delay 25
end
end
end
if $hp_flask_hotbar = 2
isobject hp_flask_2 at $hp_flask_2_xy
loop 4
keys $hp
delay 25
end
end
end
if $hp_flask_hotbar = 3
isobject hp_flask_3 at $hp_flask_3_xy
loop 4
keys $hp
delay 25
end
end
end
end
compute $shield_timer = $shield_timer + 55
end
loadrgb 139, 56
if {rgbblue} > 155
else
if $func_reload_potion = 0
loop 2
keys $mp
delay 25
end
else
call reload_potion_packs
if $mp_flask_hotbar = 1
isobject mp_flask_1 at $mp_flask_1_xy
loop 2
keys $mp
delay 25
end
end
end
if $mp_flask_hotbar = 2
isobject mp_flask_2 at $mp_flask_2_xy
loop 2
keys $mp
delay 25
end
end
end
if $mp_flask_hotbar = 3
isobject mp_flask_3 at $mp_flask_3_xy
loop 2
keys $mp
delay 25
end
end
end
end
end
delay 35
if $shield_timer > $shield_timer_count_max
if $shield_penality_switch < 1
compute $shield_timer = 0
end
loadrgb 198, 45
if {rgbred} > 155
// do nothing
else
if $shield_penality_switch > 1
compute $shield_penality_switch = $shield_penality_switch - 0.85
compute $shield_timer = (0 - ($shield_timer_count_max*2.28))
else
if $shield_penality_switch < 1
compute $shield_penality_switch = 7
end
end
call reload_potion_packs
loop 4
keys $shield
delay 25
end
end
end
compute $shield_timer = $shield_timer + 15
if $constant_pick = 1
isobject hp_min at $hp_min_xy
if $set_pick_up_ready = 2
compute $set_pick_up_ready = 1
delay 45
loop 7
keys f
delay 45
end
end
else
if $set_pick_up_ready = 1
compute $set_pick_up_ready = 2
delay 45
loop 14
keys f
delay 45
end
else
compute $set_pick_up_ready = 2
delay 45
end
end
end
if $constant_pick = 2
isobject hp_min at $hp_min_xy
if $set_pick_up_ready = 2
compute $set_pick_up_ready = 1
loop 4
delay 95
loop 5
keys ff
delay 35
end
delay 185
end
end
else
if $set_pick_up_ready = 1
compute $set_pick_up_ready = 2
loop 4
delay 95
loop 5
keys ff
delay 35
end
delay 185
end
else
compute $set_pick_up_ready = 2
delay 45
end
end
end
end
else
delay 390
end
end
end
procedure reload_potion_packs
if $func_reload_potion =1
compute $func_delay_count = $func_delay_count + 292
if $func_delay_count > 525
delay 35
compute $func_delay_count = $func_delay_count - 255
if $hp_flask_hotbar = 1
isobject hp_flask_1 at $hp_flask_1_xy
compute $hp_check_count = $hp_check_count - 555
else
compute $hp_check_count = $hp_check_count + 999
end
if $hp_check_count < -777
compute $hp_check_count = -777
end
if $hp_check_count > 555
compute $hp_check_count = -777
setconst $hp = {f1}
compute $hp_flask_hotbar = 2
end
end
if $mp_flask_hotbar = 1
isobject mp_flask_1 at $mp_flask_1_xy
compute $mp_check_count = $mp_check_count - 555
else
compute $mp_check_count = $mp_check_count + 999
end
if $mp_check_count < -777
compute $mp_check_count = -777
end
if $mp_check_count > 555
compute $mp_check_count = -777
setconst $mp = {f3}
compute $mp_flask_hotbar = 2
end
end
if $hp_flask_hotbar = 2
isobject hp_flask_2 at $hp_flask_2_xy
compute $hp_check_count = $hp_check_count - 555
else
compute $hp_check_count = $hp_check_count + 999
end
if $hp_check_count < -777
compute $hp_check_count = -777
end
if $hp_check_count > 555
compute $hp_check_count = -777
setconst $hp = {f2}
compute $hp_flask_hotbar = 3
end
end
if $mp_flask_hotbar = 2
isobject mp_flask_2 at $mp_flask_2_xy
compute $mp_check_count = $mp_check_count - 555
else
compute $mp_check_count = $mp_check_count + 999
end
if $mp_check_count < -777
compute $mp_check_count = -777
end
if $mp_check_count > 555
compute $mp_check_count = -777
setconst $mp = {f4}
compute $mp_flask_hotbar = 3
end
end
if $hp_flask_hotbar = 3
isobject hp_flask_3 at $hp_flask_3_xy
compute $hp_check_count = $hp_check_count - 555
else
compute $hp_check_count = $hp_check_count + 999
end
if $hp_check_count < -777
compute $hp_check_count = -777
end
if $hp_check_count > 555
compute $hp_check_count = -777
setconst $hp = 3
compute $hp_flask_hotbar = 1
end
end
if $mp_flask_hotbar = 3
isobject mp_flask_3 at $mp_flask_3_xy
compute $mp_check_count = $mp_check_count - 555
else
compute $mp_check_count = $mp_check_count + 999
end
if $mp_check_count < -777
compute $mp_check_count = -777
end
if $mp_check_count > 555
compute $mp_check_count = -777
setconst $mp = 4
compute $mp_flask_hotbar = 1
end
end
end
end
end
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //fffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //212ffffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // //1 // // // // // // // // // // // // // //ffffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // ff// // // // // // // // //12
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //rfffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ffffffffffeett
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //2ffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //f5555e
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //ffffffffffffffffff
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //2r12
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
constants
hp=3
mp=4
shield=q
// buy for buffs - small defense boost
// - it's cheap - use 50 defense booster
// buy 55
// ; it can be better - for healing or shield -- so setting up
// ; that's two key pressing -- for that button, only that's twice sending that key
shield_timer=0
shield_penality_switch=0
shield_timer_count_max=135
func_delay_count=5
hp_check_count=5
mp_check_count=5
hp_flask_hotbar=1
mp_flask_hotbar=1
hp_flask_1_xy=518, 661
hp_flask_2_xy=21, 218
hp_flask_3_xy=21, 248
mp_flask_1_xy=550, 662
mp_flask_2_xy=21, 279
mp_flask_3_xy=21, 310
func_reload_potion=1
// 1 - for 300 potions usage // 0 - it needs to be set those object images, either way, its stuck
set_pause_xy=1131, 691
status_xy=72, 43
// status is your character hp - at rate 5% full 2x2 obj
amrita_type=2
// 1 - 200 hp
// 2 - 400 hp
panaka_type=2
// 1 - 100 mp
// 2 - 200 mp
// 3 - 400 mp
constant_pick=0
// 1 - will be picking up
// 2 - it's some slowly operating mode - for helping it
set_pick_up_ready=0
hp_min_xy=600, 25
end
if $amrita_type = 1
Object hp_flask_1
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_2
156=0,0|155=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_3
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
end
if $amrita_type = 2
Object hp_flask_1
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_2
156=0,0|155=0,2
152=2,0|152=2,2
End
Object hp_flask_3
156=0,0|156=0,2
152=2,0|152=2,2
End
end
if $panaka_type = 1
Object mp_flask_1
173=0,0|173=0,2
166=2,0|166=2,2
End
Object mp_flask_2
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
Object mp_flask_3
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
end
if $panaka_type = 2
Object mp_flask_1
173=0,0|173=0,2
166=2,0|166=2,2
End
Object mp_flask_2
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
Object mp_flask_3
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
end
if $panaka_type = 3
Object mp_flask_1
173=0,0|173=0,2
166=2,0|166=2,2
End
Object mp_flask_2
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
Object mp_flask_3
174=0,0|174=0,2
171=2,0|171=2,2
End
end
Object set_pause
254=0,0|254=0,2
255=2,0|255=2,2
End
// it's when you press "c" - character info
// set that ui there, at the bottom, by the exp
// and menu hotkeys
// button "o" it wasn't fine since it's transparent
Object status
192=0,0|192=0,2
193=2,0|193=2,2
End
Object hp_min
201=0,0|201=0,2|201=0,4|201=0,6
192=2,0|192=2,2|192=2,4|192=2,6
End
if $constant_pick = 1
compute $shield_timer_count_max = $shield_timer_count_max * 0.55
end
if $constant_pick = 2
compute $shield_timer_count_max = $shield_timer_count_max * 0.35
end
delay 390
while 1=1
delay 35
isobject status at $status_xy
isobject set_pause at $set_pause_xy
delay 390
else
if {activewindow} = Panel TeamViewer
loop 3
MousePos 1015, 634
delay 95
leftclick
delay 255
end
end
if {activewindow} = Trimurti Online
loadrgb 173, 43
// loadrgb 162, 45 --- for easy hunting or 400 hp pots
// --- loadrgb 172 - 185 -- 192, 45 for more difficult hunting
if {rgbred} > 155
else
if $func_reload_potion = 0
loop 4
keys $hp
delay 25
end
else
call reload_potion_packs
if $hp_flask_hotbar = 1
isobject hp_flask_1 at $hp_flask_1_xy
loop 4
keys $hp
delay 25
end
end
end
if $hp_flask_hotbar = 2
isobject hp_flask_2 at $hp_flask_2_xy
loop 4
keys $hp
delay 25
end
end
end
if $hp_flask_hotbar = 3
isobject hp_flask_3 at $hp_flask_3_xy
loop 4
keys $hp
delay 25
end
end
end
end
compute $shield_timer = $shield_timer + 55
end
loadrgb 139, 56
if {rgbblue} > 155
else
if $func_reload_potion = 0
loop 2
keys $mp
delay 25
end
else
call reload_potion_packs
if $mp_flask_hotbar = 1
isobject mp_flask_1 at $mp_flask_1_xy
loop 2
keys $mp
delay 25
end
end
end
if $mp_flask_hotbar = 2
isobject mp_flask_2 at $mp_flask_2_xy
loop 2
keys $mp
delay 25
end
end
end
if $mp_flask_hotbar = 3
isobject mp_flask_3 at $mp_flask_3_xy
loop 2
keys $mp
delay 25
end
end
end
end
end
delay 35
if $shield_timer > $shield_timer_count_max
if $shield_penality_switch < 1
compute $shield_timer = 0
end
loadrgb 198, 45
if {rgbred} > 155
// do nothing
else
if $shield_penality_switch > 1
compute $shield_penality_switch = $shield_penality_switch - 0.85
compute $shield_timer = (0 - ($shield_timer_count_max*2.28))
else
if $shield_penality_switch < 1
compute $shield_penality_switch = 7
end
end
call reload_potion_packs
loop 4
keys $shield
delay 25
end
end
end
compute $shield_timer = $shield_timer + 15
if $constant_pick = 1
isobject hp_min at $hp_min_xy
if $set_pick_up_ready = 2
compute $set_pick_up_ready = 1
delay 45
loop 7
keys f
delay 45
end
end
else
if $set_pick_up_ready = 1
compute $set_pick_up_ready = 2
delay 45
loop 14
keys f
delay 45
end
else
compute $set_pick_up_ready = 2
delay 45
end
end
end
if $constant_pick = 2
isobject hp_min at $hp_min_xy
if $set_pick_up_ready = 2
compute $set_pick_up_ready = 1
loop 4
delay 95
loop 5
keys ff
delay 35
end
delay 185
end
end
else
if $set_pick_up_ready = 1
compute $set_pick_up_ready = 2
loop 4
delay 95
loop 5
keys ff
delay 35
end
delay 185
end
else
compute $set_pick_up_ready = 2
delay 45
end
end
end
end
else
delay 390
end
end
end
procedure reload_potion_packs
if $func_reload_potion =1
compute $func_delay_count = $func_delay_count + 292
if $func_delay_count > 525
delay 35
compute $func_delay_count = $func_delay_count - 255
if $hp_flask_hotbar = 1
isobject hp_flask_1 at $hp_flask_1_xy
compute $hp_check_count = $hp_check_count - 555
else
compute $hp_check_count = $hp_check_count + 999
end
if $hp_check_count < -777
compute $hp_check_count = -777
end
if $hp_check_count > 555
compute $hp_check_count = -777
setconst $hp = {f1}
compute $hp_flask_hotbar = 2
end
end
if $mp_flask_hotbar = 1
isobject mp_flask_1 at $mp_flask_1_xy
compute $mp_check_count = $mp_check_count - 555
else
compute $mp_check_count = $mp_check_count + 999
end
if $mp_check_count < -777
compute $mp_check_count = -777
end
if $mp_check_count > 555
compute $mp_check_count = -777
setconst $mp = {f3}
compute $mp_flask_hotbar = 2
end
end
if $hp_flask_hotbar = 2
isobject hp_flask_2 at $hp_flask_2_xy
compute $hp_check_count = $hp_check_count - 555
else
compute $hp_check_count = $hp_check_count + 999
end
if $hp_check_count < -777
compute $hp_check_count = -777
end
if $hp_check_count > 555
compute $hp_check_count = -777
setconst $hp = {f2}
compute $hp_flask_hotbar = 3
end
end
if $mp_flask_hotbar = 2
isobject mp_flask_2 at $mp_flask_2_xy
compute $mp_check_count = $mp_check_count - 555
else
compute $mp_check_count = $mp_check_count + 999
end
if $mp_check_count < -777
compute $mp_check_count = -777
end
if $mp_check_count > 555
compute $mp_check_count = -777
setconst $mp = {f4}
compute $mp_flask_hotbar = 3
end
end
if $hp_flask_hotbar = 3
isobject hp_flask_3 at $hp_flask_3_xy
compute $hp_check_count = $hp_check_count - 555
else
compute $hp_check_count = $hp_check_count + 999
end
if $hp_check_count < -777
compute $hp_check_count = -777
end
if $hp_check_count > 555
compute $hp_check_count = -777
setconst $hp = 3
compute $hp_flask_hotbar = 1
end
end
if $mp_flask_hotbar = 3
isobject mp_flask_3 at $mp_flask_3_xy
compute $mp_check_count = $mp_check_count - 555
else
compute $mp_check_count = $mp_check_count + 999
end
if $mp_check_count < -777
compute $mp_check_count = -777
end
if $mp_check_count > 555
compute $mp_check_count = -777
setconst $mp = 4
compute $mp_flask_hotbar = 1
end
end
end
end
end
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
// // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // // //
---
--- Yet, it was exteremely irresponsible...
---
---
---
---






