Inline Asm -> Wert aus Register in anderes Register schreiben 03/17/2012 - C/C++ - 17 Replies Huhu,
die Frage klingt vielleicht etwas Blöd, aber ich würde gerne wissen, wie ich den Wert eines Registers in ein anderes schreiben kann.
Wenn ich mov verwende wird lediglich die Speicheradresse auf das andere Register geschrieben und ich brauche den Wert in die Speicheradresse die mein Register hält.
Mein Inline Asm Code sieht folgendermaßen aus:
char *command;
code = "insert 1";
_asm {
Web register 06/26/2011 - Shaiya Private Server - 0 Replies hi i use that
http://www.elitepvpers.com/forum/shaiya-pserver-d evelopment/428650-release-web-register.html
i got that : Fatal error: Call to undefined function mssql_connect() in C:\xampp\htdocs\processor.php on line 10
user : Shaiya
Psw : Shaiya123
DB : 127.0.0.1
register help!!! 04/09/2010 - SRO Private Server - 2 Replies hi i cant make an account for swsro1 it says i need an invitation code but i dont know where to get it can someone pls help me?!
Register.php 02/24/2010 - Dekaron Private Server - 8 Replies OK i use janvier register.php all works fine for me
but when someone other try to connect to my register.php
he cant
any idea
register help 07/14/2008 - EO PServer Hosting - 1 Replies i have a problem with my register script it keeps saying invalid id/password idk what to do