Can i change my game font to turkish font? 03/26/2010 - Metin2 Private Server - 4 Replies Hello, I installed a PvP server, but in game chat(normal chat) as an example in Turkish characters, ş,ı,ğ characters are not displayed.When I use them i get a strange symbol on normal chat window
But there is no problem on whisper chat.I can use Turkish characters in whisper chat.
I wonder can i change my game font to turkish font?
Thank you in advance for your help.
iFlyff - Upcoming Thread ~Update 2~ 01/26/2009 - Flyff PServer Advertising - 3 Replies Guten Tag Liebe epvpers und epvperrinnen, heute möchte ich euch meinen Pserver vorstellen der demnechst rauskommen wird. Um euch anzulocken werden wir euch einen kleinen Vorgeschmack auf unsere Arbeit nahebringen. Die volgenden Texturen sind allein zur Schau dargestellt und werden nicht zum download verfügbar gestellt.
Monster
Cw= God Rayandra
http://img516.imageshack.us/img516/1182/86249781h a9.th.jpg
Lawolf= Cliarwolf
iFlyFF 09/29/2008 - Flyff Private Server - 12 Replies Hey ich möchte euch meinen Server vorstellen:
iFlyFF
Dort könnt ihr über ihn lesen.
Deswegen spam ich hier nicht so viel
MFG
Changing in-game font/font size 09/30/2006 - Conquer Online 2 - 6 Replies Can anyone kind link me to how to do that please, my eyes are killing me :bandit: