Problem with Baruna upgrade 04/19/2015 - Flyff Private Server - 3 Replies Hello.
On my server Baruna can sharpen up 20. When enchanted object to add articles:
Setitem
{
// ёнБЯ·ь єн·°·ь ГЯ°ЎHP·ь ё¶№э°ш°Э·В ГЯ°ЎЅєЕИ
0 0 0 0 0 // +1
0 0 0 0 0 // +2
5 3 0 3 0 // +3
10 3 0 4 0 // +4
Problem Piercing Baruna 07/04/2014 - Flyff Private Server - 0 Replies When try to piercing a suit: 'Piercing is not allowed on this item'
Help pls:(:(:(:(
V19 Virtuos Baruna problem 03/15/2014 - Flyff Private Server - 0 Replies Hi elitepvper's
I am having an strange bug
When I am willing to upgrade an Baruna item it teleports me to Flaris bank every time i press start. No matter in what continent I am at.
Also all the things that are in the Upgrade Spirit are teleporting me back to Flaris.
I have searched in the source but its all looking nice so its must be something else. Who can help me with it or give me an tip to solve this situation.
With kind regards
Baruna Gauge [PROBLEM] 03/06/2014 - Flyff Private Server - 1 Replies Hallo Leute,
ich bin gerade dabei diese Baruna-Bar beim erwecken, canceln und Elementupgrade zum Laufen zu bringen... Dabei habe ich mit dem Erwecken angefangen. Ich habe probiert einen Timer zu machen, jedoch funktioniert dieser nicht... Ich werde meinen Code hier posten und euch um Hilfe bitten. Ich weiß, ich sollte Zeitabfrage etc über den Server laufen lassen und nicht über die Neuz, aber ich will das erstmal nur für mich machen, weshalb die Sicherheit momentan noch keine große Rolle...
Baruna Problem 08/26/2011 - Flyff Private Server - 6 Replies Hey ich hab mal eine Frage geht bei dem Releasten Sourcen überhaupt das Baruna upgrade (My V16 Source,Dits Source)
Hab beide Sources zu laufeb bekomm nur geht das Baruna upgrade iwie nicht.
Pic: Pic-Upload.de - Kostenlos Bilder & Fotos hochladen
Wisst ihr da mehr? :)