Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Flyff > Flyff Private Server
You last visited: Today at 05:46

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Go home debuger you are drunk

Discussion on Go home debuger you are drunk within the Flyff Private Server forum part of the Flyff category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 36
Go home debuger you are drunk

Hey im using the clean V15 Source vs 2012 from sedrika , when im in character select , I press enter , and then suddently worldserver crashes and when I debug I get this error :

Quote:
((CModelObject*)pModel)->SetParent( PARTS_RWEAPON, ((CModelObject*)pModel)->GetRHandIdx() );
And when I use the v15 Source vs 2003 it works

EDIT : Fixed , Closerequest
xMeher is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
Aquarium you are drunk, go home...
10/17/2013 - Off Topic - 18 Replies
Hab mal in unserem Aquarium geschaut ob alles in Ordnung ist und was sehe ich da, auf dem Wasser schwimmt ein Fisch der keinen Kopf mehr hat dafuq? Außerdem schwimmen alle Fische normalerweise Unten auf dem Boden oder zwischen den Pflanzen, aber jetzt sind alle auch oben um Wasser und springen ab und zu hoch wie Delfine....pls help me guys xD! Was hat das alles zu bedeuten^^?
PSC go home, you`re drunk
09/26/2013 - Off Topic - 13 Replies
Moin, hab mal eben ne Frage. Sehe hier seit 200 Jahren diese PSC -> Amazon Cash Services und hab mich immer gefragt, warum die das alle nicht selber machen. Habe damals auch mehrere umgecashed, aber seit gestern (erste mal nach 6 Monaten) steht bei mir, dass es meine E-Mail in deren System nicht gäbe und ich mir einen neuen Account machen soll. Gesagt und getan, aber dann werde ich direkt angemault, dass die gleiche E-Mail schon benutzt wird oO Habe jetzt bestimmt 10 Mails gecheckt,...

All times are GMT +1. The time now is 05:48.