User Name:
Password:
Remember Me?
Register for your free account!
|
Forgot your password?
Home
Forum
Games
Shop
Game Keys
Dedicated Servers
Crypto Exchange
The Black Market
Register
FAQ
Today's Posts
Search
Blogs
Recent Entries
Best Entries
Best Blogs
Blog List
Search Blogs
elitepvpers
›
MMORPGs
›
Flyff
›
Flyff Private Server
Dbs
You last visited: Today at
18:45
Search Forums
Show Threads
Show Posts
Tag Search
Advanced Search
Find All Thanked Posts
Search Blogs
Tag Search
Advanced Search
Go to Page...
Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!
Advertisement
Advertise with us!
Dbs
Discussion on
Dbs
within the
Flyff Private Server
forum part of the
Flyff
category.
05/23/2011, 18:14
#
1
Slepnix
elite*gold: 0
The Black Market
:
0
/0/
0
Join Date: May 2011
Posts: 259
Received Thanks: 161
Dbs
Hallo E*Pvpers ich hab ein kleines problem mit dem backupmanager von sedrika
es kommt immer ein error error text : info: Error while creating LOGGING_01_DBF backup. hoffe könnt helfen time is 200 danke im vorraus skype : s.kipper
icq : 624183981
Thanks
1 User
05/23/2011, 18:19
#
2
Mariodev
elite*gold: 1778
The Black Market
:
198
/0/
0
Join Date: Mar 2011
Posts: 2,680
Received Thanks: 573
Das liegt wohl daran das die Datei zu groß ist
oder du hast etwas falsch gemacht:P
05/23/2011, 18:22
#
3
Slepnix
elite*gold: 0
The Black Market
:
0
/0/
0
Join Date: May 2011
Posts: 259
Received Thanks: 161
ne hab eig alles richtig gemacht und wie meinst du das mit zu groß =?
Thanks
1 User
05/23/2011, 18:24
#
4
Mariodev
elite*gold: 1778
The Black Market
:
198
/0/
0
Join Date: Mar 2011
Posts: 2,680
Received Thanks: 573
Ich hatte das Tool auch verwendet wie die Datenbank nur 300 MB groß war aber ab ka 1 GB oder 3 tut es nix mehr Kannst es ja per HAND backupen
05/23/2011, 18:26
#
5
Slepnix
elite*gold: 0
The Black Market
:
0
/0/
0
Join Date: May 2011
Posts: 259
Received Thanks: 161
wie per hand ?xD es wäre einfach wenn die dbs einzelt auf geteilt wären so ihn datein damit ich die daten bank wiederherstellung fortsetzten kann
#push helpt pls
Thanks
1 User
05/23/2011, 20:04
#
6
Mariodev
elite*gold: 1778
The Black Market
:
198
/0/
0
Join Date: Mar 2011
Posts: 2,680
Received Thanks: 573
Ka ob dein Push erlaubt ist.
Naja Rechtsklick und dann Speichern oder wie das heißt ka ^^ mit Iphone On FTw
«
[Frage] Neue Items etc. erstellen mit Models?
|
Frage zu Offi
»
All times are GMT +2. The time now is
18:45
.
Quick Style Chooser
-- elitepvpers
---- Mobile Skin
Quick Language Chooser
-- English (US)
-- German (DE)
elitepvpers - play less, get more
-
Top
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Support
|
Contact Us
|
FAQ
|
Advertising
|
Privacy Policy
|
Terms of Service
|
Abuse
Copyright ©2026 elitepvpers All Rights Reserved.