Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Final Fantasy XI
You last visited: Today at 11:28

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



FFXI Freeshard?

Discussion on FFXI Freeshard? within the Final Fantasy XI forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
C0rnh0lio's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,726
Received Thanks: 188
Moin

Wenn man das hier nicht fragen darf bitte ich um entschuldigung und löscht dieses thema wieder, danke

Also meine Frage kennt ihr ja jetzt
Gibt es ein und wenn ja welchen/welche?

Und wo würde ich den Client her bekommen?
C0rnh0lio is offline  
Old 04/05/2005, 13:28   #2
 
Lowfyr's Avatar
 
elite*gold: 235
The Black Market: 135/1/0
Join Date: Jul 2003
Posts: 16,562
Received Thanks: 17,757
im moment gibts leider keinen freeshard, da kein emulator vorhanden ist, allerdings ist einer in der mache (is nur fraglich ob der jemals released wird)
Lowfyr is offline  
Old 04/05/2005, 13:41   #3
 
C0rnh0lio's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,726
Received Thanks: 188
Du meinst ein Emu oder nen Server?
Mein kumpel hat schon mal ein gefunden, aber der hat den link nicht mehr
C0rnh0lio is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Sell FFXI gil to us/Verkaufen FFXI Gil zu uns
06/26/2010 - Final Fantasy Trading - 13 Replies
English : Hello guys , I am buying FFXI gil on all servers. Payment will be made through Paypal,Moneybookers,Libertyreserve or Westernunion right after gold received. Legit FFXI gil buyer that's been in business since the game launched, For price or more details ,please contact me . Check my signature, thank you ^^ Sell your FFXI gil for real money now ,best price ,100% legit!
Freeshard
09/30/2009 - General Gaming Discussion - 3 Replies
Einen wunderschönen guten Tag, da es immernoch einige Leute gibt die Ultima Online spielen denke ich es wird zeit mal meinen Shard zu nennen worauf ich nun schon seit zirka 5 Jahren verweile. Es handelt sich um einen RP-Shard. Zur jetzigen Zeit ist der Shard leider recht ausgestorben, täglich sind zirka 10 Leute online was ich sehr schade finde, dennoch bleibt das RP immer konstant auf den gleichen niveau. Der Server läuft noch auf den ganz alten TUS, die anmeldung wird...
L2 Freeshard
01/11/2006 - Lineage 2 - 1 Replies
hiho, hat jemand von euch nen guten L2 server mit höheren raten da? wenn ja würd ich mich über nen link freuen danke schonmal;) sCr3aM :bandit:



All times are GMT +1. The time now is 11:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.