Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Facebook
You last visited: Today at 18:15

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[REQUEST] Operation X Hack/Bug

Discussion on [REQUEST] Operation X Hack/Bug within the Facebook forum part of the Browsergames category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2014
Posts: 3
Received Thanks: 0
[REQUEST] Operation X Hack/Bug


Any bug/hack for this game ?

i need something please!



thanks <3
andreiavaz is offline  
Old 07/23/2014, 20:15   #2

 
Arby's Avatar
 
elite*gold: 83
Join Date: May 2011
Posts: 11,029
Received Thanks: 6,036
#closed (use request thread)
Arby is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Operation 7 Hack kostenlos//Operation 7 Hack works 100%for free
01/26/2013 - Freebies - 16 Replies
Hallo,da ich selbst lange auf der suche war nach einem funktionierenden Operation 7 Hack,habe ich kurzerhand mit einem TuT hier aus dem Forum einen eigenen geschrieben. Der funktioniert nur in der Mgame Version nicht in der Latino oder was es da noch so gibt. In der Rar datei ist das Programm Winject was ihr braucht um den Hack zu injecten und natürlich die DLL datei. Der Hack funktioniert zu 100% sofern man/frau die schritte wie beschrieben befolgt(heute noch benutzt)...Works 100% today i...
Operation 7 Hack kostenlos//Operation 7 Hack for free
08/17/2012 - Trading - 6 Replies
Hallo,da ich selbst lange auf der suche war nach einem funktionierenden Operation 7 Hack,habe ich kurzerhand mit einem TuT hier aus dem Forum einen eigenen geschrieben. Der funktioniert nur in der Mgame Version nicht in der Latino oder was es da noch so gibt. In der Rar datei ist das textdokument mit dem Password zum entpacken,das Programm Winject was ihr braucht um den Hack zu injecten und natürlich die DLL datei. Der Hack funktioniert zu 100% sofern man/frau die schritte wie beschrieben...



All times are GMT +2. The time now is 18:15.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.