Website Designer Here! 11/18/2009 - CO2 Private Server - 5 Replies I am an extremely good HTML Coder. I will code any Pserver website.
Contact me:
[email protected]
or PM Me
eSRO - Professional Website Designer 09/21/2009 - SRO Private Server - 32 Replies As from news I gave not to long ago you can see the Project is getting on quite a bit, game development wise that is. The reason for me posting this thread is because I would specifically like to target Silkroad Website Designers and people who already have knowledge on the project rather than for example posting in a graphics section on elitepvpers.
Due to the absence of our designer "Hideoki" due to his computer breaking, he has been saving up some time for a gaming computer due to the...
Gesucht: Website Designer/Mediengestalter 09/08/2008 - General Art - 15 Replies mahlzeit zusammen!
ich weiß nicht genau ob ich hier dafür richtig bin! falls nicht, cookie verschieb oder lösch den thread dann einfach!
also ich wollte man nachfragen ob sich hier jemand rumtreibt der sich mit webseiten desgin auskennt! also nicht das proggen von websites sondern nur das erstellen von designs!
wenn jemand hier ist der ahnung davon hat, gewillt wäre ein design für eine website zu machen und das auch noch umsonst, bitte mal bei mir melden oder hier rein schreiben! danke!...