Right Now .. My Friend And I got a same problem .. When we using Hamachi IP .. Our MSG server not connecting to Account Server ... BUT When We using 127.0.0.1 ... Theres NO Problem !!
Hamachi Tunnel Problem En: Hamachi Channel Problem 02/26/2011 - Private Server - 2 Replies English:
Its a Channel Problem with the Peer- Connection
Klick here for more informations...
Deutsch:
http://img828.imageshack.us/img828/2996/picture00 11.png
Ich bin am ende der weisheit :/
Ich habs neuinstalliert etc.. früher hat alles geklappt -_-
[HELP]Changing Ip's to hamachi ip (for test server) 01/25/2010 - Dekaron Private Server - 7 Replies Hey,
I downloaded 1click server cause i don't understand shit of pservers but still got a question. I know i'm noob with this so don't tell this again. If i download that server files and installed on vmware i need to change the ip's of the server into mine hamachi ip. I did this like the video did but i don't got webman map. Do i need this? And if i try to start it go's good till i do Session it's give a error:
Session Server Ready
Provider::initialize()
Microsoft OLE DB Provider...
Ip's problem (Eigener server) 10/24/2009 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 10 Replies Hey... ich hab ein problem.
bei VPC
bei der IPv4 Geteway steht 5.59.207.2 (hamachi ip)
und was soll ich bei der IPv4 ADRESS eingeben?
Problem beim IP's eingeben 09/30/2009 - Metin2 Private Server - 2 Replies YouTube - Tutorial
Das im Video bei 4:47 Min. wenn ich da IP Reinschreibe und z.b. zu Name Server gehe wird aus der 5 wieder eine 2 -.- und wenn ich da bei IPv4 Address 192.168.5.100 reinschreib und dann zu Netmask gehe also nach unten drücke gehen die Zahlen wieder weg -_- .
Aber Gestern ging es noch also ich konnte auf meinen Server spielen.