Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > elite*gold Trading
You last visited: Today at 22:21

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



PixelArt Unique Design

Discussion on PixelArt Unique Design within the elite*gold Trading forum part of the The Black Market category.

View Poll Results: Gefällt dir der Service?
Ja 1 50.00%
Nein 1 50.00%
Voters: 2. You may not vote on this poll

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 50
Join Date: Dec 2016
Posts: 500
Received Thanks: 73
Thumbs up PixelArt Unique Design

Hallo,

mein Name ist Pixel und bin ein Hobby-Designer der nun versuchen möchte mit dem Hobby auch ein wenig Geld zu verdienen. Elitepvpers ist mein erster Versuch, und ich hoffe das es klappen wird.

für den Anfang würde ich günstig Avatare für 30-50 e*gold erstellen. Ich hoffe um Untersützung der Community.

Formular:
Motiv:
Farbe:
Text:
Größe(falls nötig, sonst 140x140):

Anfragen können über Thread oder private Nachricht bearbeitet werden.

Ich behalte mir vor mindestens 1 Tag bis zur vollendung.
PixelArt is offline  
Old 12/22/2016, 20:29   #2 Trade Status: Unverified(?)

 
elite*gold: 2831
Join Date: May 2016
Posts: 577
Received Thanks: 80
Kannst du eventuell mal Referenzen posten?
Falls du Truster suchst würd ich mich anbieten
Shades is offline  
Old 12/22/2016, 20:33   #3
 
elite*gold: 50
Join Date: Dec 2016
Posts: 500
Received Thanks: 73
Ich schick dir per private Nachricht ein paar alte Werke von mir
PixelArt is offline  
Reply

Tags
art, avatar, design, gfx, pixel


Similar Threads Similar Threads
SorVArts - Unique Graphic Design
11/09/2015 - elite*gold Trading - 22 Replies
http://fs1.directupload.net/images/141223/hcu5biek .png http://fs1.directupload.net/images/141223/gdurimx y.pnghttp://fs1.directupload.net/images/141223/sf2 8f9k6.pnghttp://fs1.directupload.net/images/141223 /cgthexu5.pnghttp://fs1.directupload.net/images/14 1223/9kyzypmb.png
[Selling] Unique Metin 2 Design
07/12/2015 - Artist Trading - 1 Replies
http://orig11.deviantart.net/c9d1/f/2015/176/3/d/m etin2_by_binhood-d8yqago.jpg Vollbild Fullwiew Deutsch Verkaufe hier ein Metin 2 Design, was von mir angerfertig wurde und jetzt einen Käufer sucht. Alles ist von mir erstellt worden, bis ins kleinste Detail und natürlich sind alle details in Photoshop editierbar.
[Selling] Unique Metin 2 Design (for your server)
06/25/2015 - Metin2 Trading - 0 Replies
http://orig11.deviantart.net/c9d1/f/2015/176/3/d/m etin2_by_binhood-d8yqago.jpg Vollbild Fullwiew Deutsch Verkaufe hier ein Metin 2 Design, was von mir angerfertig wurde und jetzt einen Käufer sucht. Alles ist von mir erstellt worden, bis ins kleinste Detail und natürlich sind alle details in Photoshop editierbar.
[Selling] WTS Thread Design. [UNIQUE / SELFMADE]
09/12/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies
http://i.epvpimg.com/sMDmc.jpg Yes , on the Header is orianna. You get the full FILE wich lets you OPTIMIZE THE DESIGN. This is and will be 100% UNIQUE. AFTER ONCE SELLING the design wont be sold again! Leave your offers below !
[Selling] *** UNIQUE MINECRAFT THREAD DESIGN !!! *** ONLY NOW !!
10/25/2013 - elite*gold Trading - 28 Replies
closed.



All times are GMT +2. The time now is 22:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.