[Selling] Sticker | Clan-Mystik (Holo) | Katowice 2014 07/10/2015 - Counter-Strike Trading - 0 Replies Hey,
I wanna sell my Clan-Mystik's Holo sticker from Katowice 2014,
Steam Community Market :: Listings for Sticker | Clan-Mystik (Holo) | Katowice 2014
Accepting Paypal, Keys & Items :)
InPeaceWeSnipe - CoD Clan - FaZe Force as manager 09/09/2013 - Call of Duty - 2 Replies Hello everibody, im here to present to epvp my sniper clan. We have got as managers : FaZe Force (Member of FaZeClan obviously) , a member of AstralAuthority,a member from HorizonUnion,a member from TeamHype and maybe tomorrow a member from ObeyAlliance! We are recruiting now! Xbox,PS3 and PC! If you want to join just add me on skype : znods-
Peace guys ;)
[Diskussion]FaZe Clan 08/23/2013 - Call of Duty - 16 Replies heyo CODler,
ich wollte mal wissen was in der heutigen cod community so von dem FaZe Clan gehalten wird, damit meine ich , Trickshots allgemein, das editing, FB/der shop und youtube.
ich finde das trickshotting selber nicht sehr unterhaltsam, da es meistens in iwelchen pub servern bei nubs ist, die sogar afk sind ab und zu (sieht man ;D ). Das editing ist meistens finde ich sehr simple gehalten aber sieht meistens sehr billig aus. Der shop ist geldverschwendung, nen vinyl stickr für 8$ ? ...