Hello Elitepvpers community,
i am searching for someone to create a simple website design Information Its a world of war craft guild
its consisted of 3 pages
Home-Apply-Contact Reply in the topic or send me a message on skype
Regards
Simple website using Html v1 09/07/2013 - SRO PServer Guides & Releases - 43 Replies Hello,today I remembered that I made html at school so I decided to make a simple,noob website for you.
Contains simple editable codes,pure html
Archive contains Website.rar and Neededthings.rar
You have to secure and publish on internet by yourself(free domain ,for example .tk )
There are two workable functions yet :
-Register
[Release] 2x Simple Website Templates 04/05/2013 - Web Development - 4 Replies Hallo EPVPlers,
mit diesem Thread möchte ich zwei einfache Website Templates veröffentlichen. Das Design und der Aufbau ist so einfach gehalten, dass es viele Möglichkeiten der Erweiterung und Verbesserung darbietet. Über positives aber auch negatives Feedback zu meinem Release würde ich mich sehr freuen. :)
1. Simple Blue Template
http://tuxedo-design.bplaced.net/downloads/templa tes/simple_blue/simple_blue.png
LIVEDEMO: KLICK MICH
DOWNLOAD: KLICK MICH
VIRUSTOTAL: 0/37
Website Design gesucht? ich besorge euch jedes Design 01/31/2011 - Artist Trading - 5 Replies Hallo elitepvpers,
Ihr sucht ein Homepage Design?
Kein Problem ich besorge euch jedes Homepage Design das ihr wollt, sei es ein Professionelles Design oder ein Billig Design.
Sagt mir einfach die seite un dich besorge sie euch mit allem was dazu gehört ( HTML Code, Images, und alles andere).
Was kostet mein Sevice?
Ich verlange für jedes Design 10€ egal welches.
Schreibt mir einfach eine PN.