I want to buy refs! 11/12/2012 - League of Legends Trading - 3 Replies Ok so things will go like this!
-I want to buy refs for 53 euros
-I can pay trough mooneybookers(cuz i have gift master card that i cant add on paypal but i can add it on my mooneybookers account)
-I want to negotiate on skype about price(Skype Nonamed59)(But Only negotiate evrything else will be done here on epvp)
-Scamms i can smell for miles by now(cuz this place is full of them)
-I want to be started right away, as soon as we make a deal
-Im here for a long time and i know ppl(know...
[S]75 Refs Lvl.10[B]20€ PSC 05/30/2012 - League of Legends Trading - 0 Replies The Title say all.
MfG Dende
[S] Refs [B] e*g 02/26/2012 - elite*gold Trading - 14 Replies Hi,
Ich suche Refs. Wenn ihr euch über meinen Reflink registriert und 10 ads klickt, welche im Hintergrund laufen können und abschließend mit einem 2 stelligem Zahlen Captcha bestätig werden muss, bekommt ihr von mir von mir 1 e*g. Nach jeweils 20 weiteren ads die ihr klickt erhaltet ihr ein weiteres e*g.
Bitte zügig nach der Registrierung Bescheid geben via pn Oder im thread Bescheid geben, da ich euch sonst nicht zuordnen kann.
Nur die bestbezahltesten ads klicken Bitte.
[S]Refs [B]1E*G 02/18/2012 - elite*gold Trading - 5 Replies jeder der sich hier anmeldet über diesen Link
Link per pn
bekommt 1 E*g
[S] 10 Refs [B] e*g 11/28/2011 - elite*gold Trading - 1 Replies Schon lang nicht mehr gesucht!
Edit: 11.07.2012