|
You last visited: Today at 01:06
Advertisement
[INFO]Dragonica Evolution
Discussion on [INFO]Dragonica Evolution within the Dragonica Private Server forum part of the Dragonica category.
12/29/2010, 05:31
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 4
|
will be the same thing of muso server ;p
And did you all saw the hidden classe`s?
No,no one see it, cuz even the official server dont released it.
Troll Ftw
Well,still waiting for a better server :]
|
|
|
12/29/2010, 11:34
|
|
elite*gold: 20
Received Thanks: 695
|
Well, i'm still working on the server. But just to let you know:
Base experience is 10x, if you grind with a full party it's additional 3x and for combo 100 and up 5x will be added.
That means if you lvl with some friends and having a great combo you'll get 18x.
By the way, some Cash Items are for free.
|
|
|
12/29/2010, 11:45
|
|
Received Thanks: 193
|
Nee Also bei mir laggt der Chinesische server nicht und der Server wird nicht besser als MuSoDR also kann ich auch wohl zum Muso Zuruck anstatt denn hier von neu Anzufangen...Alles das gleichewie bei MuSO und nur wegen denn Customs gehe ich nicht ruber
|
|
|
12/29/2010, 12:04
|
|
Received Thanks: 10
|
Dürft ich mal Fragen, wo ihr die Hidden Classes herhabt? o_O
Ansonsten: Ihr wollt Waffen und Rüstungspulver usw nicht for free machen. Find ich schon mal gut, denn sonst wirds zu langweilig.
Aber wirds andere Möglichkeiten geben an Shopsachen ranzukommen?
zB wie bei den Ch. Files, im Markt für GP zu verkaufen?
Oder für Gold bei nem NPC zu kaufen?
Und für Sachen wie Set-Items und Waffenpulver etc, wirds da ne höhere Droprate geben?
|
|
|
12/29/2010, 12:26
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Icii
Dürft ich mal Fragen, wo ihr die Hidden Classes herhabt? o_O
Ansonsten: Ihr wollt Waffen und Rüstungspulver usw nicht for free machen. Find ich schon mal gut, denn sonst wirds zu langweilig.
Aber wirds andere Möglichkeiten geben an Shopsachen ranzukommen?
zB wie bei den Ch. Files, im Markt für GP zu verkaufen?
Oder für Gold bei nem NPC zu kaufen?
Und für Sachen wie Set-Items und Waffenpulver etc, wirds da ne höhere Droprate geben?
|
Die Hidden Classes sind in der Grundform in jeder aktuellen Datenbank enthalten.
Für den Rest überlegen wir uns noch was, wird alles so angepasst, das es ein angenehmes Gameplay bleibt.
|
|
|
12/29/2010, 12:39
|
|
elite*gold: 1
Received Thanks: 91
|
Wie wollt ihr eigentlich Jobchange machen ? Mit Quests oder Webseite wie die Chinesischen Server oder mit den Rollen und dan jedesmal relogen lvl 40,lvl60 ... ?
|
|
|
12/29/2010, 12:47
|
|
|
Quote:
Originally Posted by camoo12345
Wie wollt ihr eigentlich Jobchange machen ? Mit Quests oder Webseite wie die Chinesischen Server oder mit den Rollen und dan jedesmal relogen lvl 40,lvl60 ... ?
|
Ganz normal per Quest, wir wollen vom original Gameplay nicht allzu viel ändern.
Nur unsere eigene "Note" einbringen.
|
|
|
12/29/2010, 12:52
|
|
Received Thanks: 8
|
nun dann hab ich kein interesse an so einem Server allein die Quest machn nerven.
Und auf nem Chin. Spielen ist gar nicht so schwer wenn man symbole Vergleichen kann braucht man kein English um auf Effeckte zu kommen.
Kein Wunder das gewisse Leute zum Team gehöhren.
|
|
|
12/29/2010, 14:15
|
|
Received Thanks: 128
|
Quote:
Originally Posted by Rijan
|
Was soll das denn heisen ?
|
|
|
12/29/2010, 14:34
|
|
Received Thanks: 366
|
Quote:
Originally Posted by RazorRuleZ
Why should we make everything for free? Please answer me this question, I've noticed it myself because on other Chinese private server after a while you lose interest because you just feel like no more because everything is for free and you do nothing more need for an Imba Equip. I think it's better if something can cost. Besides others, and we finance it because server for you!
You get to Dragonica evolution much more than targets for Official servers.
|
Never Say that you can get much more then official servers Becuase one day they find you and they see ur server have a large amount of players and they keep loossing then ur the 1 whos on trouble so
and you cant get more then the official server becuase they bring stuff out and you copy it
|
|
|
12/29/2010, 14:55
|
|
Received Thanks: 8
|
is there any site or something ?
|
|
|
12/29/2010, 14:56
|
|
Received Thanks: 0
|
English, paying for enhances, and 10x rates... sounds like Muso to me.
I like jr's suggestion. Make the "ultimate" items in the item mall cost money. Not the things that the commoners will need. In bulk.
|
|
|
12/29/2010, 15:56
|
|
|
yea seriously jrnaruto is completely right about this and even on offic they complain about how much harder it became to get powders since paris patch which i assume you are starting with, the patch made it so a lot more time had to be put into gaining powders and you guys are just making another muso with the way you're planning to go
|
|
|
12/29/2010, 16:04
|
|
|
just make the highrate or medium for all ppl around the world to enjoy it...it pserver anyway... no need to put cost or donate or u better play in official the item safe n u don need to worry about the server being delete....but pserver???how long the server will stay??? i give u...5 years IF it very2 good n can beat official it can stay longer....but?it still in development...
|
|
|
12/29/2010, 16:46
|
|
elite*gold: 298
Received Thanks: 114
|
Quote:
Originally Posted by Rijan
nun dann hab ich kein interesse an so einem Server allein die Quest machn nerven.
Und auf nem Chin. Spielen ist gar nicht so schwer wenn man symbole Vergleichen kann braucht man kein English um auf Effeckte zu kommen.
|
Die Quests Nerven? Wieso Spielst du dann Überhaupt Dragonica ? Wenn in keinem Spiel Hauptquests enthalten sind und du die Story des Spieles nicht verstehst, was bringt das dann einem wenn man überhaupt ein MMORPG Anfängt?
Quote:
|
|
Könntest du dich bitte ein wenig mehr artikulieren so dass auch wir verstehen was du von uns möchtest?
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 01:06.
|
|