Hi! I'm DaftDoll (In fact i'm Doll but my name was already used!) So!
I would like to present you a FRENCH server on chap3: HARMONY DRAGONICA
So, Why Chap3 ?
- Firstly because all servers online are on chap4 or more (Exception: Origins on chap1)
- Secondly, we wanted to give players their old game mode (F1-F4 and F6-F7 freonos, alexyon etc!)
- Thirdly because the server will have more extensive life because we want to "change" some things on....
Why Harmony?
Just because we think we are one of the few servers that community involvement is 100% French. We can't say that we're the best, since you made our reputation....
Here's what we have:
- A powerful dedicated server running 24/24h and 7/7d
- A Mumble server
- A launcher with automatic updates
- Automatic registrations
- A procurement system that gpo automatically add your cashes game
- A forum, a tchatbox ...
- A present and listening staff (Admin: Zeptana and Doll, GM: Nazuvix, Miraak and Mugen, Graphist: Renji)
- Exclusive items, exclusive content (new textures on weapons, new aura and more)
- Balanced classes,
- A few players, but who help each other!
- Many draft amendments to the chapter, among other things, we are working to planting new maps, new monsters and dungeons...!
RATES ARE : EXPERIENCE x8 GOLD x3 AND DROP x5
To get gpo you can use paypal, or starpass system (With paypal 2€ = 120 gpo 5€ = 300 gpo 10€ = 650 gpo 20€ = 1450 gpo 50€ = 3200 gpos // With starpass 100 gpo all codes and sms code 120 gpo)
I know this forum isn't a french forum, but I know that a lot of frenchies look at it !
I hope my english isn't so bad XD !
English players or other nationality could play on Harmony too, it's not forbidden ..
Forum link :
(You will be welcome even if you are not French Inscription :

Direct download :

Torrent download :

Download with MEGA :

--------------------------------------------------------------------------
[FRANCAIS]
Salut! Je suis DaftDoll (En fait, je suis Doll, mais mon nom était déjà utilisé!)
Alors! Je voudrais vous présenter un serveur 100% FRANÇAIS sous chapitre 3 : HARMONY Dragonica
Alors, pourquoi Chap.3 ?
- D'abord parce que tous les serveurs en ligne sont sous chap4 ou plus (Excepté: Origins sous chap1)
- Deuxièmement, nous voulions donner aux joueurs leur ancien mode de jeu (F1-F4 et F6-F7 freonos, alexyon etc!)
- Troisièmement parce que le serveur aura une durée de vie plus étendue (parce que nous voulons "retoucher" certaines choses dessus..
Pourquoi Harmony?
Tout simplement parce que nous pensons que nous sommes l'un des rares serveurs avec une communauté 100% française. Nous ne pouvons pas dire que nous sommes les meilleurs, puisque c'est vous qui faites notre réputation!
Voici ce dont nous disposons :
- Un serveur dédié puissant lancé 24/24h et 7/7j
- Un serveur Mumble
- Un lanceur avec mises à jour automatiques
- Inscriptions automatiques
- Un système d'achat de GPO qui ajoute crédite automatiquement votre compte
- Un forum, un tchatbox ...
- Un staff présent et à l'écoute (Admin: Zeptana, Doll/ MJ: Nazuvix, Miraak, Mugen/ Graphiste: Renji)
- Des articles exclusifs, des contenus exclusifs (nouvelles textures sur les armes, nouvelles aura et plus!)
- Des classes équilibrées
- Peu de joueurs pour l'instant, mais qui s'entraident énormément!
- De nombreux projets de modifications du chapitre, entre autres choses, nous travaillons à l'implantation de nouvelles maps, de nouveaux mobs et donjons ...!
Je sais que ce forum n'est pas un forum français, mais je sais que beaucoup de frenchies le parcours!
Lien du forum :

Téléchargement direct :

Par Torrent :

Via la plateforme MEGA :

Merci à tous de m'avoir lue! Thanks to you all ! A bientôt :-)