I didn't find something like this in the search...
I'm sorry if it has already been released.
However, before you can use this, you have to be in Act 4 Inferno or use the old Trick to get there...
Originally Posted by tildarion
Pretty simple, first make an Act 4 game in hell, then leave, and then search for public games, it will automatically change it to inferno.
Also works with other acts.
After you left the Public Game, you can continue it in the Singleplayer.
This Method needs much time and if you have nice Gear it's better to farm somewhere else, but if your Gear is Bad, it's maybe better then Farming Trash Items in Act1
Well, just look my Video then
German:
Um den Trick benutzen zu können muss man entweder schon in Akt4 Inferno reinkommen oder den Trick benutzen, um auch so reinzukommen... wer den noch nicht kennt:
Singleplayer Schwierigkeit Hölle auswählen, Quest auswählen, Spiel Starten, Leaven, Öffentliches Spiel auf Inferno starten, Leaven, Im Singleplayer im Infernomode starten
Diese Methode ist definitiv sehr Zeitaufwendig & es lohnt sich mehr, sollte man gutes Gear haben auf andere Weisen zu farmen... Hat man allerdings schlechtes Gear & keine Lust sich in Akt1 mit Level 55er Trash Items abgeben, ist dies wohl ein besserer Ort zum farmen
[Edit: Das Video ist am Ende geschnitten, warum weiß ich nicht, aber ich denke, ich werde es nicht erneut hochladen... Ihr seht ja, dass es klappt