Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 04:58

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



verkaufe 10 CD key sets

Discussion on verkaufe 10 CD key sets within the Diablo 2 Trading forum part of the Other Online Games Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2013
Posts: 72
Received Thanks: 1
verkaufe 10 CD key sets

würde alle 10 für 1500 fg verkaufen, wer interesse hat kann sich gerne melden. Benutze sie schon seit 2 Jahren nichtmehr und da ich eh nurnoch auf jsp rumgammel :P können sie weg
Since2003 is offline  
Old 08/06/2016, 02:46   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2013
Posts: 4
Received Thanks: 0
ich bin interressiert, wurde jedoch gerade erst betrogen und würde daher eine Art versicherung beanspruchen..
fritz-p is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Trading +12 assassin sets or +12 monk sets for +12 trojan or ninja sets
08/29/2014 - Conquer Online 2 Trading - 2 Replies
Hi all, i am trading either my assassin sets (both +12 knives p4 and p6 perm, +12 helm p2 perm, +12 armor no soul) or monk sets (both +12 beads p4 and p6 perm, +12 helm p2 perm, +12 armor no soul) for +12 trojan sets without epic weapons or +12 ninja sets. I am not selling my items in cps or cash. And i only trade a whole set for whole set, no separate. If u are interested in trading, u can send me a pm here or leave your skype, so i can pm u there. Thank You.
verkaufe 10 cd key sets
07/18/2014 - Diablo 2 Trading - 0 Replies
Habe nicht wirklich den plan was die wert sind würde am Liebsten gegen cash tauschen Fg geht aber auch.
Verkaufe Pro ACC 7 Fps 2 Sets
12/04/2012 - S4 League Trading - 7 Replies
Lvl : 54 Master lvl : 20 Pen : 2k Coins : 20 Sets : Halloween M / W Fps : Taser ,Crow , Puppy , Gold semi , Aya Riffle, White Subs Sontiges Perm : Rolling Hairs,2x Space Rabit alle Master Sachen bis 20 25€ Skype Addy:Steven21299
Verkaufe 3 Cd-Key Sets +1 LOD
05/24/2010 - Diablo 2 Trading - 1 Replies
Verkaufe 3 Cd-Key Sets +1 LOD Ich verkaufe 3x Diablo Classic und 4x Diablo Lod P.S: der 1ne Classic Key ist noch 1x Gebannt (vor 26 Tagen) also sollte die Sperre in höchstens 5-6 Tagen weg sein. Anmerkung: man kann wenn man Classic mit irgendein Random CD-Key ausn internet installiert und dann LOD mit nen nutzbaren Key Installiert auch zocken^^ Deswegen hab ich 4 Keys (habe es aber zu spät erfahren) Verkaufe diese nur in Pack PN Me offers will nichts unter 1000 Fg
Verkaufe 3 Cd-Key Sets +1 LOD
05/24/2010 - Diablo 2 Trading - 1 Replies
Ich verkaufe 3x Diablo Classic und 4x Diablo Lod P.S: der 1ne Classic Key ist noch 1x Gebannt (vor 26 Tagen) also sollte die Sperre in höchstens 5-6 Tagen weg sein. Anmerkung: man kann wenn man Classic mit irgendein Random CD-Key ausn internet installiert und dann LOD mit nen nutzbaren Key Installiert auch zocken^^ Deswegen hab ich 4 Keys (habe es aber zu spät erfahren :D ) Ich verkaufe sie nur in Pack. Es soll wie bei JSP ablaufen Start 500 Fg ( Min overbid 50 FG )



All times are GMT +2. The time now is 04:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.