Der galaxy gate bot funktioniert nur im alpha, beta und im gamma. Könnte man den nicht auch evtl. auch fürs kappa oder fürs zeta irgendwie machen? Der klickt bei diesen gates nämlich nie die nächsten aliens nicht an…
Im here to complain about golem, again. 2 Days before, at 12 AM the bot stopped working due to update ( no problem, i can definetely understand that ), after 12 hours the bot was working again. Yesterday, 10 AM same problem, update. The bot was working again at 3AM as i heard on the bot chat that morning. That update was meant to solve the auto shoot back feature as i saw in the log, and guess what ? Ye, the auto shoot shoot back isn't working and has more problem than before. ALSO with that new update, after you die once the bot stops working and the "Send report" error is showing up. Choosing the map limits @ work area doesn't work either ( would be useful since there is no palla feature )
I just let all of you know my experience with it so far.
Der galaxy gate bot funktioniert nur im alpha, beta und im gamma. Könnte man den nicht auch evtl. auch fürs kappa oder fürs zeta irgendwie machen? Der klickt bei diesen gates nämlich nie die nächsten aliens nicht an…
Nimm einafch alle NPC aus der NPC Liste raus, dann schießt er auch alles
Siweczek,you have averything on the golem website,and forum, if you're too lazy to where to look, just forget it because no one will be for you all seek and for you answer, I somehow could buy a license and without asking stupid questions I know why there is now an update, to whom write if I have a problem .