Shaiya priv Problem 07/16/2013 - Shaiya Private Server - 8 Replies Hi ;P
I have a problem. When am doing start all service after a few seconds the service session pauses and later all other. It's here link to my problem: https://www.youtube.com/watch?v=qT9DvddLoEI
PS. Pls very pls help me get through this problem
Very thx ;d
Problem Priv Omega 05/10/2011 - Shaiya - 0 Replies CWindowssystem32cmdd...jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
I see it when i launch Server_Install Please help meeee i do server on omega files
[HowTo] Aktionsleister von Priv oder Live zu Priv übertragen 09/26/2010 - WoW Private Server - 3 Replies Hallo !,
Heute zeige ich euch wie man die Aktionsleisten und makros von Priv/live zu Priv live übertreigt
1.) Als erstes ladet ihr das addon Simple Action Sets
Simple Action Sets - Addons - Curse
2.) Nun loggt euch ein. Danach findet ihr ein icon auf der minimap darauf klickt ihr drauf
priv server i have dc problem 01/31/2008 - Silkroad Online - 6 Replies if i login to pserver i can play 1 minute and i have dc!non stop , always dc!!!
help plzz
problem beim priv server 01/29/2008 - Silkroad Online - 0 Replies also wenn ich die exe für den priv server loade,kann ich sie nicht öffnen
ich habe jetzt schon alles was es da gibt geloadet aber nichts geht,bitte helft mir!