Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 22:27

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



2 Tarn-cpu

Discussion on 2 Tarn-cpu within the DarkOrbit forum part of the Browsergames category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2012
Posts: 7
Received Thanks: 0
2 Tarn-cpu

Hello it is Possible to do 2 Tarn-Cpu in your ship
Ronnnywtf²³ is offline  
Old 10/16/2013, 00:32   #2
Moderator




 
Scytex's Avatar
 
elite*gold: 156
Join Date: Feb 2011
Posts: 3,346
Received Thanks: 1,896
You can use only 1 Cloak-CPU in a configuration.
If you want to use two put another in the second confi.
Scytex is offline  
Old 10/16/2013, 01:44   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2013
Posts: 36
Received Thanks: 18
u can put 10 cloak and 50 cloak
ukimpact007 is offline  
Old 10/16/2013, 20:17   #4
 
Dаnny's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2013
Posts: 2,098
Received Thanks: 517
Nope, it's not.

There was a bug 2 weeks ago, you could put 15 CPUs in your ship (=750 cloaks lol) and use them, but I think they fixed it already.
Dаnny is offline  
Thanks
1 User
Old 10/16/2013, 22:04   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2012
Posts: 7
Received Thanks: 0
Here i have two in my ship
Ronnnywtf²³ is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Tarn-Hack oder Bugg?
02/17/2013 - 4Story - 2 Replies
Hallo, Ich habe heute eine echt komische Erfahrung gemacht... Ich sah heute einen Gorler der in Deri gesöldnert war und auch einen "Weißen Schriftzug" in form seines Namens hatte , allerdings als alle duelle machten konnte er alle töten die dort waren... deswegen erinnerte ich mich an einen Hack den es damals gab wo man den "Schriftzug" (name) auf Weiß , Rote , Gelb, oder halt Blau ändern konnte und die andren haben es auch so gesehen... Kann es damit einen Zusammenhang geben oder war es ein...
★♥★!TARN BUG!★♥★
04/10/2012 - DarkOrbit - 15 Replies
JA Hallo Leute. Habe gerade mal wieder einen kleinen, hilfreichen Darkorbit bug gefunden: Also so gehts: 1) Ihr müsst konfi 2 aktiviern. 2) Ihr kauft euch einen Tarni ( CLO4K-MOD ). 3) Ihr wechselt wieder auf konfi 1. 4) Ihr entarnt euch irgend wie. ( fight )
Anti Tarn Skript Probleme
11/06/2011 - DarkOrbit - 9 Replies
Hi, da mein bruder weg ist, un cih keine ahnung habe wies geht frage ich euch hier: es gibt ja ein Anti tarn skript, basierend auf WP667f, welches alle getarnten schiffe normals anzeigt, und dazu schriebt, DAS es getarnt ist, owie alle feinde auf alles maps in einem kasten papts, wie auf der eigenene x-1, jetz habe ich gestern meinen rechner neu aufgesetzt, und nun klappt es nicht: beim Multi injector steht: Err:intPPC Fire wall hat ihm ne genemigung gegeben, anti vir software sit...



All times are GMT +2. The time now is 22:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.