Hi Epvp.
For a long time I decided to create Darkorbit Clone based on OrbitLegacy7.6
if you are interested contact me whit pm or skype: hero-emiliobosss
We need private servers like PVP Universe, jD private server, PVP - THE LAST STAND etc etc etc, no stellars, legacy and other.
All want online and no bugs.
No one want to download legacyes 60-120 MB!
Hi Epvp.
For a long time I decided to create Darkorbit Clone based on OrbitLegacy7.6
if you are interested contact me whit pm or skype: hero-emiliobosss
Im Proffesional on Gamemaker Studio . You can pm me when you need help
i search tester for a new clone 05/21/2013 - DarkOrbit - 12 Replies add me in skype or come on my ts3
ts3: 94.249.254.121:8888
it likes the style from orbit legacy
only 5 tester i search.
http://www.pic-upload.de/
HELP I search Darkorbit Clone 02/11/2013 - DarkOrbit - 9 Replies Hallo, ich bin hier sehr neu Entschuldigung falls es im falschen Bereich ist.
Also jetzt zu meiner frage, hätte jemand einen DO Clone für mich der auch vernünftig funktioniert ? ich habe einige schon ausprobiert die hier im Forum erwähnt wurden und unter Google wurde ich auch nicht richtig fündig.
Ich wäre auch bereit einen Angefangenen Clone weiter zu strukturieren, dazu benötige ich aber den alten Client wenn mir jemand dann eine Einführung geben könnte mit welchen Programmen ich...
[search] diablo clone bot? 07/13/2012 - Diablo 2 - 0 Replies Hello i tried kissclonehunter but it doesnt work, which diablo clone hunting bot is running now for free? thanks
[ENGLISH][GERMAN]NEW AION PRIVAT SERVER-SEARCH TEAM!-SUCHE TEAM! 03/11/2011 - Aion Private Server - 7 Replies DEUTSCH:
Hallo :) .ich habe ein aion privat server .. und suche ne gute developer, also für bewerbung . added mich in msn: [email protected].. aber bitte. ich suche nicht irgend welche leute die nur zum zocken da sind als GM. ich brauche leute, die sich mit designen., php , web designen, html. launcher designe, und mysql php, gut auskennt....
ENGLISH:Hello i have a aion privat server.. and search good developer for my server.
for appi. please add me in msn : [email protected] ...
i...