|
You last visited: Today at 06:41
Advertisement
uridium help
Discussion on uridium help within the DarkOrbit forum part of the Browsergames category.
07/06/2012, 23:00
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 0
|
uridium help
hello,
I want to save for the venom design but I do whenever I have all 100,000 Uridium on things that are not really needed. can anyone give tips how I can best Uridium my savings?
thanks
sorry for my bad english
|
|
|
07/07/2012, 00:18
|
|
Received Thanks: 43
|
Use your preferred language i don't understand a ****
|
|
|
07/07/2012, 19:26
|
|
|
Quote:
Originally Posted by AndyML
Use your preferred language i don't understand a ****
|
srry :P
i speak netherlands miss you can translate it with google?
ik wil sparen voor een venom desing maar ik geef steeds de uridium uit aan andere dingen die ik eigenlijk niet nodig heb. zou iemand me misschien kunnen helpen?
|
|
|
07/07/2012, 19:38
|
|
elite*gold: 1
Received Thanks: 2,105
|
wat kunnen wij doen zodat jij je uri niet gaat spenderen? Koop anders sleutels in de hoop een design te vinden? Een skilldesign en zeker de venom is niet zo handig als jij verondersteld, 1 emp en het effect is al weg...
I'm sorry but he can only speak dutch
|
|
|
07/07/2012, 22:34
|
|
Received Thanks: 287
|
Quote:
Originally Posted by THE-SCRIB
srry :P
i speak netherlands miss you can translate it with google?
ik wil sparen voor een venom desing maar ik geef steeds de uridium uit aan andere dingen die ik eigenlijk niet nodig heb. zou iemand me misschien kunnen helpen?
|
The venom design is big sh....
Use your uridium for pilot points or upgrading drones or lf4 lasers
Venom design is echt slecht , gebruik je uridium anders voor Studiepunten of het upgraden van lf4 of drones?
|
|
|
07/07/2012, 22:45
|
|
Received Thanks: 17
|
idd, Een skilldesign vind je niet snel in Kistjes maar ik raad je het helemaal af om ze te kopen van 250k uri.
Koop anders een doubler zodat je 100k per dag bot dan is het makkelijk sparen. ^^
Ps. Speel jij sk2?
|
|
|
07/07/2012, 22:54
|
|
Received Thanks: 98
|
dont get a design.... if you want to spend 250k uri on something, but lots of booty keys instead... use it in lf4 x2 event... you might get 1-5 lf4s, cloak-xls, lots of ammo, and maybe a design if you get lucky...
(i have venom, its useful but not worth it)
|
|
|
07/08/2012, 00:15
|
|
|
Quote:
Originally Posted by .ThaBomb.
idd, Een skilldesign vind je niet snel in Kistjes maar ik raad je het helemaal af om ze te kopen van 250k uri.
Koop anders een doubler zodat je 100k per dag bot dan is het makkelijk sparen. ^^
Ps. Speel jij sk2?
|
mijn doubler is net afgelopen --_-- dus is wel jammer. maar kbot doet net in die tijd dat ik doubler had veel updaten dus was niet echt leuk. ik ben aan het denken dat ik weer eens een doubler ga kopen maar dan moet ik kijken wanneer :P en is goed ik koop geen desing :P ik ga wel sparen voor weer wat boxen te gaan rapen voor eindelijk mijn apis af te krijgen.
en trouwens heeft iemand tips om het beste mijn uridium te kunnen sparen? want ik geef het nogal snel uit aan onnuttige dingen zoals techs direct te produceren en extra hangars kopen terwijl ik er maar 2 nodig heb --_--
P.S. wie ben jij dan? want jij bent dus ook botter en nee ik speel niet op sk2 :P
|
|
|
07/08/2012, 00:29
|
|
|
Quote:
mijn doubler is net afgelopen --_-- dus is wel jammer. maar kbot doet net in die tijd dat ik doubler had veel updaten dus was niet echt leuk. ik ben aan het denken dat ik weer eens een doubler ga kopen maar dan moet ik kijken wanneer :P en is goed ik koop geen desing :P ik ga wel sparen voor weer wat boxen te gaan rapen voor eindelijk mijn apis af te krijgen.
en trouwens heeft iemand tips om het beste mijn uridium te kunnen sparen? want ik geef het nogal snel uit aan onnuttige dingen zoals techs direct te produceren en extra hangars kopen terwijl ik er maar 2 nodig heb --_--
P.S. wie ben jij dan? want jij bent dus ook botter en nee ik speel niet op sk2 :P
|
Hmm, Dacht misschien ben jij The Scribbler. ^^
Jah dan moet je ibot kopen hé.
|
|
|
07/08/2012, 09:05
|
|
|
Quote:
|
Je gewoon niet in verleiding te laten komen ^^ of sparen voor nuttige dingen
|
|
|
07/08/2012, 15:54
|
|
|
Ik wist niet dat er nog zoveel andere nl spelers hier waren
@thabomb ibot is vreselijk duur, pdbobot is het beste alternatief, je kan de bot zelf laten hunten ^^
|
|
|
07/08/2012, 15:57
|
|
|
Quote:
Originally Posted by -patato-
@thabomb ibot is vreselijk duur, pdbobot is het beste alternatief, je kan de bot zelf laten hunten ^^
|
wist ik idd ook niet
Je kan ook anders gaan voor Boxybot die kost niets maar je kan wel geen pet functies gebruiken
en hoeveel kost PDBO bot?
|
|
|
07/08/2012, 16:54
|
|
|
Quote:
Originally Posted by -patato-
|
Jah ik weet het maar ben zo zuinig op m'n account en ben ik het verleden al 2x gebant met kbot.
is pdbobot Net zo safe als ibot?
|
|
|
07/08/2012, 17:07
|
|
|
pdbobot is één van de beste veiligste en snelst updatende bots die er bestaan (;
Je hebt verschillende soorten licenties de goedkoopste kost 25 euro hier kan je één (eender welk) account op botten.
|
|
|
07/08/2012, 17:19
|
|
Received Thanks: 286
|
I'm currently working on Irises and the partly pilot bio. Don't waste it on ammo, designs, or PET. A full FE bio Phoenix is more scary than a Venom with Flaxes.
|
|
|