Ich glaube das es etwas mit Koffer zu tun hat, aber das ist meiner meinung weil wir ein koffer ins dieser Vidéo sehen. Das ist vieilleicht nicht für darkorbit und das es nuhr ein Lustiges Video ist, das ist ein Do modérator ins French Forum der mir es gesagt hat.
No but i think that it is a new thing that makes people capable of giving stuff to eachother or something.. I mean "Need a little help from your friends?"
It's a bigpoint video, nothing to do with darkorbit ..
Darkorbit posted these Vids Out of Luck 1-5 on facebook... and in forum:
Quote:
Originally Posted by Stargeek
Ich glaube das es etwas mit Koffer zu tun hat, aber das ist meiner meinung weil wir ein koffer ins dieser Vidéo sehen. Das ist vieilleicht nicht für darkorbit und das es nuhr ein Lustiges Video ist, das ist ein Do modérator ins French Forum der mir es gesagt hat.
Naja vielleicht soll der Koffer nur ein "Symbol" sein für: Bonus Boxen, Ressourcen, Bootys o.Ä. ?
Aber irgendwas mit Clanmembern scheint es zutun zu haben... (siehe DO forum: Kein Glück)
little bug or luck ? 01/14/2012 - Archlord - 10 Replies how can i keep this attack speed ?http://www.elitepvpers.com/forum/attachment.php?a ttachmentid=115845&stc=1&d=1326454838
118 % attack speed , just create the char
3.40€ & 1.00€ PSC & More [Luck] 06/10/2011 - elite*gold Trading - 3 Replies 50 e*Gold
50 e*Gold
50 e*Gold
50 e*Gold
Whatever you get, be happy with it (:
Will be adding more soon.
GOODLUCK to all(:
Any Luck in MF? 11/24/2009 - Cabal Private Server - 1 Replies I am looking for some advise for hunting in MF like what and where..... I am lookin for drops and whatnot. I am wearing about 1300% luck gear. I am somewhat squishy... i normaly camp 2 leafs by the branny spawn. But wondering if anyone know any good spots for hopeing better drops? cuz i realized leafs dont drop nothing but junk but brannys drop more maps n other stuff worth something. I was gonna camp Lumberjacks(they drop +8 capes) but they do 800-1300 a hit n 2 hits i dead.... mayby armaps? i...
Bad Luck 04/15/2007 - Silkroad Online - 1 Replies is it me or other people have the same problem as me....
fisrt with isrobot 1.58 and softmod u can login in but then it u get dc u get dc from the whole sro client and have 2 start the game back up agian
second when i go 2 select my character and and trying entering the game i have a sro_client error ............ :(
after i get 1 computer working for botting it goes down then the other working then goes down again..... why me it just repeats it itself work then don't