|
Darkorbit Turkish Thread
Merhaba beyler
Burdaki Darkçı türklerle iyi bir klan kurulumu yapabiliriz diye düşünüyorum. Herkes oynadığı sunucuyu yazarsa bir araya gelir ve güçlü bir topluluk oluşturabiliriz diye düşünüyorum.
Ben İskandinavya ve Türkiye 5 te oynuyorum.
|