Hi!
I'm quite curious, what can admin do ingame? Can he be entirelly invisible? Can he impersonate NPC or other player (see from 1st person, but do nothing)? etc
Thanx for answers.
Please post only 100% verified info. I know he can have more drones, hit points (like 12M maybe more), more speed, do more dmg, jump to maps, set his look (but only look, like with wiz) etc. But can he watch me for example in GG?
For example, I was analyzing traffic and some NPC have (occasionally) the "enemy" flag. Maybe it's just some server bug or it was an admin?
Please post only 100% verified info. I know he can have more drones, hit points (like 12M maybe more), more speed, do more dmg, jump to maps, set his look (but only look, like with wiz) etc. But can he watch me for example in GG?
For example, I was analyzing traffic and some NPC have (occasionally) the "enemy" flag. Maybe it's just some server bug or it was an admin?
As already said, nearly everything is possible. Only thing they are not allowed to, is to kill you on map. If this happens, write an email to the support (but not if you have a bot-account, that would be stupid ) and the admin will get some problems...
[BIETE]Minecraft Alpha Acc + Server Admin,[S]UCHE Steam GAME KEYS 06/03/2011 - Steam Trading - 2 Replies HiHo,
wie gesagt ich BIETE meinen Minecraft Alpha Account:
Info:
- Alpha ( Du musst für kommende Updates keinen müden cent zahlen, kannst auf ALLEN servern spielen usw. )
-Alpha gibt es offiziel nicht mehr zu kaufen, nur noch Beta versionen (Beta ist von Spiel selber das gleiche nur das man mit der Beta version bei jedem Update zahlen muss!)
- Bei Bedarf gebe ich auch noch daten des von mir besuchten damaligen Servers raus auf dem er ADMIN ist, dass heißt lilaner name + möglichkeit...
CSS [GAME-SERVER] Admin SUCHE! 03/21/2010 - Counter-Strike - 6 Replies da viele metin2 player css zoggen und ich neu bin keine ahung habe wo das rein kommt
hi leute also ich brauchte mal eure hilfe
ich bin auf eine webseite gestoßen die
gameserver vermietet Für -CSS-
hab ich mir gedacht ich schaff das nicht alleine
und brauche paar leute die helfen
und natürlich auch Admin werden also falls wir
einen gameserver kreigen sind die
CSS [GAME-SERVER] Admin SUCHE! 03/21/2010 - Off Topic - 1 Replies hi leute also ich brauchte mal eure hilfe
ich bin auf eine webseite gestoßen die
gameserver vermietet Für -CSS-
hab ich mir gedacht ich schaff das nicht alleine
und brauche paar leute die helfen
und natürlich auch Admin werden also falls wir
einen gameserver kreigen sind die