Weil jeder ach weiß ich wie vielte einen neuen Thread erstellt, dass es ein Update beim Ibot gibt, rufe ich meinen alten Thread wieder auf.
Hoffentlich werden weniger Threads über'n Ibot erstellt. Postet es dann besser hier.
Danke.
Each third person create a new thread about Ibot update or Ibot ist offline or something else....
Because of that I update this thread after a update or informations about ibot.
And if you have a problem or so, post it HERE AND DONT CREATE A NEW THREAD
Thanks
chickencheese
Weil jeder ach weiß ich wie vielte einen neuen Thread erstellt, dass es ein Update beim Ibot gibt, rufe ich meinen alten Thread wieder auf.
Hoffentlich werden weniger Threads über'n Ibot erstellt. Postet es dann besser hier.
Danke.
Each third person create a new thread about Ibot update or Ibot ist offline or something else....
Because of that I update this thread after a update or informations about ibot.
And if you have a problem or so, post it HERE AND DONT CREATE A NEW THREAD
Thanks
chickencheese
How to update iBot? Need help :) 05/03/2013 - Silkroad Online - 5 Replies Hi, can anyone tell me when i download the ibot update, do i just delete the old version and just install the new one, and do i need to registrate the ocx files again? THANKS :mofo:
[UPDATE] Ibot 3.10 08/11/2011 - DarkOrbit - 1 Replies a New Version of ibot its now ready to download
http://www.profibot.net/IBot_3.10_setup.exe
enjoy
[UPDATE]IBot 3.09 08/11/2011 - DarkOrbit - 9 Replies Der Ibot wurde gerade auf Version 3.10 geupdatet.
Er springt wieder selbstständig ins Gate.
Rohstoffe werden auch wieder verkauft.
Profibot -
Can we get an ibot update please. 08/01/2011 - SRO Private Server - 3 Replies I've downloaded the ibot from the "How to" which was posted up here like a month back, well that doesn't work. i was just wondering if anyone can update it, so the bot can actually work because im pretty lost. ( ibot for grindroad )
iBot update. 05/04/2011 - Silkroad Online - 3 Replies Good morning e*pvp
yesterday we all discussed the failing long server inspection. So the server is up now. But does anybody know when ibot is gonna be updated?
This is not as a whine i just wanna know :D