Da in meiner Umfrage 10 Leute für einen Botservice gestimmt haben will ich dies hier starten.
Voraussetzung hierfür ist:
-Mehr als 300 Posts auf diesem Board.
-Keine negativen TBM Bewertungen
-Ihr habt mindestens 50 Thanks
-Einen guten Grund nennen weshalb ihr den Service braucht.
Warum dieser Voraussetzungen ?
Ich möchte durch diese Aktion aktiven Membern aus diesem Forum etwas zurück geben, täglich bieten andere User hier Cracks & Tools an oder helfen sich gegenseitig bei Problemen, deshalb diese Voraussetzungen.
Wie lange wird er laufen?
Kann ich nicht genau sagen, mindestens eine Woche wird er 24/7 laufen.
Welche Bots können genutzt werden?
Kbot & Ibot , ihr braucht natürlich eine Lizenz !
Sonst gibt es dazu nicht mehr viel zu sagen, wenn ihr diesen Service in Anspruch nehmen wollt schreibt mir per pn, in diesen Thread oder im ICQ: 5969931
Hello,
As in my poll 10 people voted for a Botservice, i want to start this right here.
The conditions to attend the service are:
-More than 300 posts on this Board
-No Negative reputations in The Black Market.
-Not less then 50 Thanks
-A good reason why you need my service
Why these conditions?
I want to give sth back to active members in this board here, ever day users post Cracks / Tools here or help themselves with problems, that why these coditions are here.
How long will my bot be ran?
I can't tell exactly, but at least 1 Week 24/7.
Which Bots can be used?
kBot / Ibot with license.
There's nothing more I can say, if you want to attend this Service write me a private message, post in this Thread or contact me under ICQ UIN 5969931
As voted in my poll 10 people for a Botservice I want to start this here.
This requires:
-More than 300 posts on this board.
-No negative TBM Reviews
-You have at least 50 Thanks
-A good reason why you need to call the service.
Why are these conditions?
I want to give this action by active members of this forum something back every day to provide other users here Cracks & tools, or help each other with problems, so these conditions.
How long will he run?
I can not say exactly, at least one week he will run 24 / 7.
What bots can be used?
Kbot & Ibot, of course you need a license!
Otherwise there is not much to say, if you want to take advantage of this service writes to me via PM in this thread or ICQ: 5969931
Mfg. VRF
Edit: The first of my English gets translated here into the correct service two days without any conditions!
Sorry for the double post, I do not want two days of bots, I just want to say that I think you are wrong to put these conditions ... 97power97 assbut or take ... I do not know if you have 300 posts but 97power97 certainly not, and gave us the crack for 3.0.0 IBOT
secondly, for the licenses and IBOT kbot ... usually those who can buy licenses may also have a computer turned on 24 / 7: D
bye
p.s.
google translate
detuch:
Sorry für die Doppel-Post, ich will nicht 2 Tage von Bots, ich will nur sagen, dass ich glaube, Sie irren sich, diese Bedingungen zu stellen ... 97power97 assbut oder nehmen ... Ich weiß nicht, ob du 300 Beiträge aber 97power97 sicherlich nicht haben, und gab uns den Riss für 3.0.0 IBOT
zweitens für die Lizenzen und IBOT kbot ... in der Regel diejenigen, die Lizenzen kaufen können, kann auch einen Computer, auf 24 / 7 gedreht: D
bye
P.S.
Google Translate
Da in meiner Umfrage 10 Leute für einen Botservice gestimmt haben will ich dies hier starten.
Voraussetzung hierfür ist:
-Mehr als 300 Posts auf diesem Board.
-Keine negativen TBM Bewertungen
-Ihr habt mindestens 50 Thanks
-Einen guten Grund nennen weshalb ihr den Service braucht.
Warum dieser Voraussetzungen ?
Ich möchte durch diese Aktion aktiven Membern aus diesem Forum etwas zurück geben, täglich bieten andere User hier Cracks & Tools an oder helfen sich gegenseitig bei Problemen, deshalb diese Voraussetzungen.
Wie lange wird er laufen?
Kann ich nicht genau sagen, mindestens eine Woche wird er 24/7 laufen.
Welche Bots können genutzt werden?
Kbot & Ibot , ihr braucht natürlich eine Lizenz !
Sonst gibt es dazu nicht mehr viel zu sagen, wenn ihr diesen Service in Anspruch nehmen wollt schreibt mir per pn, in diesen Thread oder im ICQ: 5969931
English:
Hello,
As in my poll 10 people voted for a Botservice, i want to start this right here.
The conditions to attend the service are:
-More than 300 posts on this Board
-No Negative reputations in The Black Market.
-Not less then 50 Thanks
-A good reason why you need my service
Why these conditions?
I want to give sth back to active members in this board here, ever day users post Cracks / Tools here or help themselves with problems, that why these coditions are here.
How long will my bot be ran?
I can't tell exactly, but at least 1 Week 24/7.
Which Bots can be used?
kBot / Ibot with license.
There's nothing more I can say, if you want to attend this Service write me a private message, post in this Thread or contact me under ICQ UIN 5969931
Da in meiner Umfrage 10 Leute für einen Botservice gestimmt haben will ich dies hier starten.
Voraussetzung hierfür ist:
-Mehr als 300 Posts auf diesem Board.
-Keine negativen TBM Bewertungen
-Ihr habt mindestens 50 Thanks
-Einen guten Grund nennen weshalb ihr den Service braucht.
Warum dieser Voraussetzungen ?
Ich möchte durch diese Aktion aktiven Membern aus diesem Forum etwas zurück geben, täglich bieten andere User hier Cracks & Tools an oder helfen sich gegenseitig bei Problemen, deshalb diese Voraussetzungen.
Wie lange wird er laufen?
Kann ich nicht genau sagen, mindestens eine Woche wird er 24/7 laufen.
Welche Bots können genutzt werden?
Kbot & Ibot , ihr braucht natürlich eine Lizenz !
Sonst gibt es dazu nicht mehr viel zu sagen, wenn ihr diesen Service in Anspruch nehmen wollt schreibt mir per pn, in diesen Thread oder im ICQ: 5969931
English:
Hello,
As in my poll 10 people voted for a Botservice, i want to start this right here.
The conditions to attend the service are:
-More than 300 posts on this Board
-No Negative reputations in The Black Market.
-Not less then 50 Thanks
-A good reason why you need my service
Why these conditions?
I want to give sth back to active members in this board here, ever day users post Cracks / Tools here or help themselves with problems, that why these coditions are here.
How long will my bot be ran?
I can't tell exactly, but at least 1 Week 24/7.
Which Bots can be used?
kBot / Ibot with license.
There's nothing more I can say, if you want to attend this Service write me a private message, post in this Thread or contact me under ICQ UIN 5969931
Ich übernehme die mal, wenn du willst das ich für dich botte, schick mir die acc daten, ich lass ihn dann 48 h laufen
You didn't answered my question.. why 300 post which can be easy made by a spammer but not more thanks?Thanks are more hardly to get and usually for someting good?
You didn't answered my question.. why 300 post which can be easy made by a spammer but not more thanks?Thanks are more hardly to get and usually for someting good?
[B] BotService für 3 Pers. [S]PSC 06/03/2011 - Trading - 1 Replies Also da ich einen Windows Vserver habe der für Browsergame Bots sehr gut geignet ist biete ich ihn euch an.
Positiv
+Ihr habt 24/7 Zugriff, über Remotedesktop Verbindung
+ihr könnte soviele Acc's laufen lassen wie ihr wollt
+Der Server hat eine 32k internet verbindung deswegen wird es dort nie Hängen
[B]24/7 Botservice[S]PSC 06/02/2011 - Browsergames - 0 Replies Hallo Elitepvpers,
Was biete ich euch?
Ich biete euch meinen BotService an .
Ich botte eure Accounts
Ich botte für euch 24/7 !
[B]24/7 Botservice[S]PSC 06/02/2011 - Trading - 0 Replies Hallo Elitepvpers,
Was biete ich euch?
Ich biete euch meinen BotService an .
Ich botte eure Accounts
Ich botte für euch 24/7 !
[S] Botservice 04/10/2011 - Trading - 2 Replies Hi Leute such Bot service.
Um Genau zu sein suche ich Sowas
http://www.elitepvpers.com/forum/elite-gold-tradin g/1100791-botservice-hoster-f-r-alle-games.html
Leider gibt es die nicht mehr Von Forum Gebannt Ts3 Offline
[WTS]Botservice 08/03/2009 - Silkroad Online Trading - 3 Replies I am offering Botservice.
That means that I bot your char 247/ but this would not be possible because the servers are extreme crowded.
I want for the service Chars, Steam and offers.
If you have any questions then ask.
http://img518.imageshack.us/img518/6645/sbotu.jpg