Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > CrossFire
You last visited: Today at 14:44

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Crossfire Bann Paypal ! (?)

Discussion on Crossfire Bann Paypal ! (?) within the CrossFire forum part of the Shooter category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 50
Received Thanks: 2
Crossfire Bann Paypal ! (?)

Hallo ! ich habe einen Bann bekommen in Crossfire NA Weger Paypal ? is das Normal ! ich habe Versucht zu buchen es ging nicht !" und die Sperren mir gleich Meinen acc ? was hab ich Falsch GemachT ?!!


da steht : Your account is closed due to temporary hold (chargeback) for the following payments. Please contact the service you used to buy the points (local phone number and email can be found on their sites) to find out the specific nature of the temporary hold (chargeback).

Deutsch: Ihr Konto ist aufgrund temporärer hold (Chargeback) für die folgenden Zahlungen geschlossen. Bitte kontaktieren Sie das Service verwendet, um die Punkte (lokale Telefonnummer und E-Mail können auf ihren Seiten zu finden) zu kaufen, um herauszufinden, die spezifische Natur des vorübergehenden Halten (Chargeback).

Kennt ihr das _
?
maltemaxtheo<3 is offline  
Old 10/28/2011, 13:38   #2
 
Dani''s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,397
Received Thanks: 986
PayPal betrug...
Selber schuld. Die werden deinen Acc erst wieder freischalten, wenn du die Rechnung bezahlt hast.
Dani' is offline  
Thanks
1 User
Old 10/28/2011, 13:43   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2011
Posts: 50
Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by Dani' View Post
PayPal betrug...
Selber schuld. Die werden deinen Acc erst wieder freischalten, wenn du die Rechnung bezahlt hast.
betrug is es net lol Dani
maltemaxtheo<3 is offline  
Old 10/28/2011, 13:52   #4
 
Dani''s Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,397
Received Thanks: 986
Das ist FÄLSCHUNG von Zahlungsmittel bzw. PayPal...
Zahl die Rechung und dann sollte dein Account auch wieder freigeschaltet werden.
Das was du getan ahst war Illegal. Sei froh, dass du keine Anzeige bekommen hast.

#closerequest
Dani' is offline  
Thanks
3 Users
Old 10/28/2011, 13:56   #5
 
elite*gold: 11
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,184
Received Thanks: 252
Es könnte ja auch sein , das dein freund dir mit paypal Zp geholt hat .. und dan das geld zurück gebucht hat Damit wurde dein acc gebannt....
Schreib einfach den support an und frag wie viel Geld die wollen.
crossking1 is offline  
Old 10/28/2011, 18:40   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 14,456
Received Thanks: 7,846
Ein ban ist dein Problem.
_Marcel_ is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
Crossfire Bann Paypal ! (?)
10/28/2011 - CrossFire Trading - 1 Replies
Hallo ! ich habe einen Bann bekommen in Crossfire NA Weger Paypal ? is das Normal ! ich habe Versucht zu buchen es ging nicht !" und die Sperren mir gleich Meinen acc ? was hab ich Falsch GemachT ?!! weiß nicht ob ich hier richtig bin ?



All times are GMT +2. The time now is 14:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.