[Trading] [H] Flip | Stained FT [W] EUW Account 12/06/2015 - League of Legends Trading - 0 Replies Greetings.
As Title Says , I'm Looking To Trade My CS:GO Knife For League Of Legends Account.
Currently I Have Flip Knife | Stained , But I Can Trade It For Another Knife +- Same Price.
I'm Looking Mainly For High Amount Of Skins Account , Champions , Runes.
Ranked Doesn't Matter For Me. Just Offer In This Topic , Or Add Me In Steam :
/id/guyofacid
Feel Free To Add , Just Leave Comment Before On My Steam Profile.
Suche Karambit Night oder Karambit Stained 02/14/2015 - Counter-Strike Trading - 0 Replies Biete Karambit Forest DDPAT (BS) und AWP Asiimov (FT). Die asiimov hat einen richtig guten look. nearly scretchless.
Suche nur trades! kein kauf oder sonstiges, ich adde auch nicht, daher nur das anbieten was ihr ohne einen add auch anbieten würdet!
Steam Community :: xenyaner #/bin/bash/
[Trading] [B] Huntsman Knife Stained MW + [S] M9 Stained | Night 01/11/2015 - Counter-Strike Trading - 0 Replies Hallo Leute, biete mein Huntsman Knife Stained MW + Keys oder Paypal für ein M9 Stained MW oder ein M9 Night FT an wenn ihr Interesse habt einfach hier schreiben oder im Skype adden
Steam Community :: CaponeFTW :: Item Inventory
[Selling] CS:GO Flip Knife|Night & M9 Baynonet [S] Steamguthaben oder Paysafecard 08/17/2014 - Counter-Strike Trading - 3 Replies Hey
Ich verkaufe meine CS:GO Knifes , billiger als die auf Steam
1. Flip Knife | Night
Steam Community-Markt :: Angebote für ? Flip Knife | Night (Field-Tested)
2. M9 Baynonet
Flip Knife Stained 08/16/2014 - Steam Trading - 2 Replies Im selling a Flip Knife Stained (field-tested) 90% of marketplace price add me on skype
Akisgamo