Hello,
I want to sell my unused Guardian 2 Code which I received at ESL One Cologne on Friday.
Just make me offers.
I only accept: Skins/Keys or German Bank Transfer
I won't go first
[Trading] LVL 30 ACC AND 10€ RP FOR UNUSED PAX SIVIR CODE EUW 04/15/2014 - League of Legends Trading - 0 Replies Hi guys,
As the title says, I'm trading a lvl 30 (promo to Silver 1) account that i own as well as 10€ of RP in exchange for an unused PAX Sivir code for EUW. If you are interested, answer me here or just PM me! Thanks :D
[Selling] 1x HS code EU/NA unused 10/21/2013 - Hearthstone Trading - 2 Replies Offer me
Add me skype: hampelman.lol
Selling PAX JAX code ! UNUSED 06/30/2013 - League of Legends Trading - 0 Replies Title says it all. Works all servers - EUW, EUNE and NA !
Prices are different, depending on payment method :
- Western Union ( 18+, you can pay online or in person ) 35€
- PayPal 40€
- PSC 40€
Please PM me or add on skype !
EDIT : Used on NA :D EUW/EUNE still working
WTS Spetraltiger Unused Code 04/10/2012 - World of Warcraft Trading - 12 Replies "Spektraltiger / Spektral Tiger"
http://s14.directupload.net/images/111230/jhewr3v 6.gif
Ich biete den UnUsedCode für den heiss begehrten Spektraltiger, die ihr auf einem beliebigen Server einlösen könnt.
ihr erhaltet beim einlösen 2 Tiger, die BoE sind:
[Biete] unused Spektraltiger Code EU 04/07/2012 - World of Warcraft Trading - 2 Replies Moinsen ePvPer User,
ich verkaufe hier einen unbenutzten Spektraltiger Code (EU) ,der Preis liegt bei 200 Euro (verhandelbar PayPal/ Paysafecard) Ich kann Euch auch natürlich ein Beweis Foto mit eurem Nicknamen schießen.
Wer interesse hat soll sich bitte bei mir via Skype oder Email/ MSN melden!
Email/MSN: [email protected]
MfG