Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 06:22

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Faceit Premium

Discussion on Faceit Premium within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 7
Faceit Premium

Hello, me and my team want faceit premium, but nobody got a credit card etc!
We need one trusted dude who will do this for us and we do a overpay.

smellyou is offline  
Old 12/29/2015, 19:13   #2 Trade Status: Unverified(?)

Bobo's Avatar

elite*gold: 80
The Black Market: 627/0/0
Received Thanks: 650
In what form do you pay?
Bobo is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Buying] Faceit Premium
08/30/2015 - Counter-Strike Trading - 7 Replies
Hallo, Ich suche jemanden der mir Faceit Premium auf meinen Faceit Account kauft, ich Zahle dafür 15€. Der Normale Preis beträgt 7.99£ (ca 11€) für einen Monat, diese Summe ist mit Paypal oder Kreditkarte bezahlbar. Sollten euch die 15€ nicht zusagen, könnt ihr gerne ein Angebot unter dem Thread einreichen.
[Buying] Faceit Premium Sub.
04/20/2015 - Trading - 5 Replies
Hey wie im Titel steht such ich jemanden mit einer Kredikarte Visa, Master, American, der für mich 1 Monat Premium auf Faceit bezahlt. Premium kostet umgerechnet ca 7€ (4.99£) ich würde euch eine Paysafecard geben in höhe von 10€ ( DE Offline, gerne mit Beleg ) Ich kaufe hier nur von Trusted Usern! Wäre Nice wenn wir das heute noch hinbekommen will zocken :D - Lichslap
FaceIt Premium
12/30/2014 - Counter-Strike - 6 Replies
Hey, Ist eigentlich bekannt, wann es neue Zahlungsmethoden für FaceIt Premium gibt? Oder gibt es vllt eine Seite oder eine Möglichkeit über PSC oder PayPal Geld aufzuladen, dass man dann über die Möglichkeiten die FaceIt bietet bezahlen kann?
[Buying] Faceit Premium Code
11/11/2014 - Trading - 0 Replies
info here or pm me skype : thecheapestservice
[Selling] Faceit.com Premium Membership
05/14/2014 - Trading - 0 Replies
http://i.imgur.com/iItYW5o.png Memberships of 1/3/6 months available for 50% of the retail price! Accepting payment in BTC or CS:GO case keys or skins! Skype: nikolarN

All times are GMT +1. The time now is 06:24.