Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 08:16

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

CS:GO Boosting with Looby

Discussion on CS:GO Boosting with Looby within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
CS:GO Boosting with Looby

Hallo Community, (english below)
Ich biete euch einen CS:GO rank boosting an. Bitte lest euch die Wichtigen Infos am ende auch durch.

Infos zu mir:
  • Ich hacke nicht. (Das erwarte ich auch von euch).
  • Spiele Counter-Strike seit der Version 1.3.
  • Zu 1.6 Zeiten war ich aktiver ESL spieler (den Link zu meinem Account bekommt ihr auf Anfrage).
  • Ich spiele normalerweise auf Global Elite.
Zum Boosting:
  • Soweit es euer Rank zulässt (und ihr es wollt) spielt ihr mit mir und Freunden mit, um euren Rank zu boosten.
  • Wenn es gewünscht ist spiele auch mit eurem Account. Bis der gewünschte Rank erreicht ist.
  • Wir spielen meist zu 3 oder zu 4. Wenn wir nur 3 sind und ihr einen m8 mitboosten möchtet könnt ihr ihn gerne einladen (kostenlos)
  • Ich level Accounts auch auf wunsch bis auf level 3
.

Preise/prices
  • Silver bis Master GUARDIEN (komplett) -> 30€ (verhandelbar)
  • Pro Rank von Silver bis Master GUARDIEN -> 4€
  • Master GUARDIEN auf LE -> 5€
  • LE auf LEM -> 5€
  • LEM -> SUPREM 7.50 €
  • (Boost auf global nur auf nachfrage kommt auf euren rank an.)
  • LEM -> Global 20€
  • Suprem -> Global 10€
  • Level boost auf level 3 -> 6€

!!!WICHTIG INFO!!!
Wenn ich mit eurem Account spiele, hacke ich NICHT!!!. Bei einemBAN innerhalb von 2 Wochen nach dem letzten Game bekommt ihr aus KULANZ von mir das Geld zurück. D.H. nicht das ich hacke. Ich kann aber nicht auschließen das ihr zuvor mit eurem Account gehackt habt und möchte keinen Stress.

Addet mich in Steam (name gibt es in einer PM)

I offer you CS:GO elo boosting( Please read the importent note below:
I dont hack i hope i dont hack too.
I play counter-strike since 1.3.
On my main account i am global elite.

Boosting information:
  • To the extent permitted your rank ( and if i want) you play with me and my friends to boost your rank .
  • When it is desired to play with your account . Until the desired rank achieved .
  • We play mostly with looby (3 or 4). If we are only 3 you can invite a meight and boost him too( for free )
I level accounts on request up to level . 3

Contact me via PM and i add you in steam

!!!!Importent Info!!!!
When I'm playing with your account , I do not cheat !! , In cae of BAN within 2 weeks after i play the last game with your account you get your money back. I cant exclude you have previously hacked with your account and do not want any stress .
analogplayR is offline  
Reply