Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Counter-Strike Trading
You last visited: Today at 16:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



SSG 08 Blood in the warter Minmal Wear | Look for 10 Euro PSC

Discussion on SSG 08 Blood in the warter Minmal Wear | Look for 10 Euro PSC within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
philippkrake's Avatar
 
elite*gold: 71
Join Date: Jan 2015
Posts: 328
Received Thanks: 38
Thumbs up SSG 08 Blood in the warter Minmal Wear | Look for 10 Euro PSC

I've a SSG 08 Blood in the Water MW.
I look for a 10 Euro PSC.
add me in Skype or write a PM.
Skype: philippluckyph

bump
philippkrake is offline  
Old 02/17/2015, 12:44   #2
 
philippkrake's Avatar
 
elite*gold: 71
Join Date: Jan 2015
Posts: 328
Received Thanks: 38
Verkauft!
-closerequest-
philippkrake is offline  
Old 02/17/2015, 12:44   #3 Trade Status: Verified(?)
 
elite*gold: 1
Join Date: Jan 2015
Posts: 100
Received Thanks: 6
verkauft, danke. bitte schliessen
+trusted
lars.hasenbein is offline  
Old 02/17/2015, 13:32   #4 Trade Status: Unverified(?)
 
FlyorDie's Avatar
 
elite*gold: 50
The Black Market: 145/0/0
Join Date: Aug 2010
Posts: 6,020
Received Thanks: 1,147
Du kannst dein Topic selber schließen unter den Topic-Optionen
FlyorDie is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Trading] Tausche AWP|Redline(Minimal Wear)+Scar-20 Cardiac(Minimal Wear)
01/27/2015 - Counter-Strike Trading - 1 Replies
Hey, wie schon oben tausche ich folgende Waffen: AWP|Redline(Minimal Wear) Scar-20 Cardiac(Minimal Wear) USP-S | Guardian(Minimal Wear) Bietet mir etwas für die 3 Waffen...nehme kein Geld!
[X360] Black Guerilla ~ Blood in, Blood out ~ sucht dich
10/04/2013 - Grand Theft Auto - 1 Replies
http://www7.pic-upload.de/03.10.13/lfbaxrcam79b.pn g Hallo an alle GTA Zocker, wir die "Black Guerilla" suchen Member für unsere kleine aber feine Crew . Die Crew heißt Black Guerilla wie die Amerkanische Straßengang. Wir haben uns das Ziel vorgenommen die Straßen von San Andreas zu übernehmen.
[S] 5 Euro PSC [B] Far cry 3 Blood Dragon Uplay account+ Rip-Trilogy Key
07/02/2013 - Trading - 0 Replies
Topic. Will meinen Far cry 3 Blood Dragon Uplay account für 5 Euro PSC Verkaufen ! Ihr bekommt alle Daten die ihr benötigt. ( Die E-Mail adresse müsst ihr aber dann tauschen, da ich die aktuelle für privates brauche). Tausche nur über Request a Trade. Leute die ein Negativen TBM haben, bzw. 0/0/0 sind, müssen sich bei mir garnicht erst melden :).
[WTS] Bioshock Infinite + Skyrim+Far cry 3 Blood dragon/Far cry 3 for 20 euro psc !
06/22/2013 - Steam Trading - 0 Replies
Wie der Titel schon sagt, versuche ich seit einiger zeit mein Steam account zu verkaufen. Da es aber niemand haben will, lege ich noch 2 Spiele drauf, Far cry 3 Standart edition+ Far cry 3 Blood dragon. Alle 4 spiele für insgesamt 20 Euro psc ! Das einzigste problem ist, das nur bei Far cry 3 Standart edition, die E-mail fehlt , da ich ein Fehler beim Bearbeiten gemacht habe, und eine Falsche e-mail eingegeben hab. Aber bei den anderen 3 games, ist alles Sauber ! Wie gesagt, verkauf...
[Trading] Need for Speed Shift (origin) code for 20 euro Steam gift card or FC3 Blood Dragon!
05/02/2013 - Trading - 0 Replies
I own a copy and a key for Need for Speed Shift (origin) and want to trade it with a 20 euro Steam gift card or FC3 Blood Dragon (something cheap and fun). Skype: obrmirko Thx :D bump!



All times are GMT +2. The time now is 16:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.