Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 00:07

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Derank Service

Discussion on Derank Service within the Counter-Strike Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 1
The Black Market: 223/1/7
Received Thanks: 478
Derank Service

Hey,

I'm offering a simple Derank service.

I will play like a real Silver Elite Master to make sure you drop down (No Griefs, no Hacks etc)

I can also do the 10 Placements to make sure you will get into a very bad league

For this Service I want either a little bit of Money or some skins in CSGO, we can make up a price then

If youre interested pm me!

regards
Bluna is offline  
Old 12/26/2014, 05:49   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
The Black Market: 1064/0/0
Received Thanks: 667
Its a Joke?

Derank Service?

Play like a noob and you get deranked
[Cyberos] is offline  
Old 12/26/2014, 06:02   #3

elite*gold: 1
The Black Market: 223/1/7
Received Thanks: 478
Why would this be a joke? Since the Rank restrictions ppl want lowelo to be able to play with friends, and Im taking this work.
Bluna is offline  
Old 12/26/2014, 15:06   #4 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 48
Im interested. Add me on skype, sgknifemaster
knifemaster is offline  
Old 12/26/2014, 19:53   #5 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 3
LOL, you are a genius XD
LOLMEYO is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[S] Derank Service [B] Csgo Skins [Legendary Eagle Master zu Doppel-Ak]
12/14/2014 - Counter-Strike Trading - 3 Replies
Hallo, Ich suche einen Derank Service von Legendary Eagle Master zu Doppel-Ak. Entwieder ihr zockt mit mir und sorgt dafür das ich nicht gekickt werde oder es sollte am besten ein Team sein, die mich deranken. Ich biete Csgo Skins Bietet mir was an. Inventar
[S] Derank Service [Supreme zu Doppel Ak]
12/07/2014 - Counter-Strike Trading - 7 Replies
Hallo, Ich suche einen Derank Service von Legendary Eagle zu Doppel-Ak. Entwieder ihr zockt mit mir und sorgt dafür das ich nicht gekickt werde oder es sollte am besten ein Team sein, die mich deranken. Ich biete Csgo Skins Bietet mir was an. Inventar
Derank
08/16/2014 - Counter-Strike - 4 Replies
yo, bin momentan global und hab kb mehr auf cheater etc,wüsste jmd eine methode zum deranken außer leuten das spiel zu versauen indem man scheiße spielt oder ständig kill in die console eingibt? mfg
cod 4 xbox derank
10/12/2012 - Call of Duty - 13 Replies
Servus, ich habe folgendes problem und zwar bin ich vor paar tagen in einer hacked lobbybei ein käfig match gekommen und bin jetzte"lvl 1" mit -244k punkten und kann deswegen kein spiel mehr beitredenweil man es ja erst ab lvl 1 kann...und da wollte ich fragen ob mir da einer iwie weiterhelfen kann mfg pain freu mich auf schnelle antwort =)
Cod mw3 derank
05/18/2012 - elite*gold Trading - 1 Replies
Also ich spiel auf der xbox 360 mw3 und möchte gederanked werden ,dh alle stats zurücksetzen .Könntet ihr mich vllt nen paar mal melden ,dammit ich gederanked werde danke Xbox 360 Cod MW3 GT:xI Sebi :D danke im voraus

All times are GMT +1. The time now is 00:07.