[Problem]Fullscreen 07/13/2010 - S4 League - 8 Replies Hallo ich hab ein Problem.Wenn ich von Fullscreen auf Windowmode stellen will shcließt sich S4 automatisch.
Könnt ihr mir helfen ???
rSilkroad FullScreen 12/25/2009 - Silkroad Online - 7 Replies How the fuck can i solve this?tried alt+enter>>it pops up the media center console.tryed alt+alt gr+ enter (saw this combination somewhere on the forum) nothing,media center popping up.i scouted the net but still nothing -.-"
any one have any ideas how can i solve this?i have WIN 7
http://i491.photobucket.com/albums/rr274/alecz24/ Untitled.png
rSilkroad FullScreen 12/09/2009 - Silkroad Online - 3 Replies Hey.I have a problem.Even before when i had WinXP i had problems with the full screen.Meaning that i had to use Alt+win+Enter to make it full screen.Now on Win7 this isnt working anymore.
How can i solve this?
fullscreen problem 10/27/2009 - Cabal Online - 0 Replies ok this isnt just cabal but any game i try to play. if it doesnt have a option in options that matches my resolution my computer no longer fullscreens it. it will go fullscreen but the game will be smaller too small to even read the letters and the rest of the screen is black
any fixes for this?
win xp sp3 ati x1950xtx
q6600 6gb ddr2 1022 ram
Windowed/Fullscreen Loader 08/11/2004 - Lin2 Exploits, Hacks, Bots, Tools & Macros - 0 Replies entpackt die datei und startet die exe, wenn ein runtime error auftaucht müsst ihr dieses package downloaden
fullscreen = original
windowed = windowed (wie der name sagt ;p) +speedhack etc.
edit: der anhang wurde mit der neuen version ersetzt