hello I would like to know if a software giving of the xp or levels, the meteors or the dragonballs?
ps:sorry if his written evil but I use a translator^^
ps2ouvez to answer myself without writing in sms, the translator does not include/understand
thank you
lol what language do you speak? I think you need to find a better translator or something lol and there are no programs that give you experience, levels, meteors, dragonballs, or money.
Originally posted by mois@Aug 3 2005, 21:22 I speak French and for the translator I takes who a^_^ have to you it something of close relation has what I want
we realy dont understand anything maybe its better when you post you question in french maybe we understand that^^
ok now my try i never learned france but i should have done so^^ nive language maybe ill learn it in the future^^
Quote:
Originally posted by Translated by Google+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Translated by Google)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
il n'y a aucun logiciel pour obtenir l'argent, l'expirience ou n'importe quoi[/b]
<!--QuoteBegin--tidus457
lol man tu vois c mieux en francais ^^ ben non ca n'existe pas , enfin a ma connaissance
sorry to answer in french on an english forum ^^ [/quote]
this is no english forum but a German Forum^^ we only speak english cause so many here cant speak german^^
Die Software 06/25/2011 - General Coding - 31 Replies Die Software
Hier mal eine Linksammlung von Links wo man einige Entwicklungsumgebungen kostenlos bestellen oder herunterladen kann.
Postet einfach wenn ihr welche habt. Warez ist nicht erlaubt!
------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/default .aspx
free
Software 02/09/2010 - Off Topic - 6 Replies Hallo,
Ich habe gerade eine Projektwoche in der Schule.
Ich muss am Freitag zusammen mit Freunden ein Referat über das Theme "Software" halten. Jetzt habe ich zwei Probleme.
Um Daten zu sammeln soll ich einen Fragebogen machen!
Unsere Chemie-Lehrerin hat gesagt alles fangt mit der Frage "Besitzen Sie einen PC?" an! Im moment habe ich:
Besitzen Sie einen Computer?
Was denken Sie bedeutet Software?
mehr noch nicht^^
p2-software 12/27/2006 - General Art - 10 Replies German:
Hallo leute,
hab mal wieder n design gebastelt. Photoshop only :
Klick mich :)
cc plz
English :
Hey guys,