[Selling] COL 2| COMBAT ARMS EU|PERM SPEC|PERM FULL SPEED|30 DAYS RARE ITEMS 09/29/2014 - Combat Arms Trading - 7 Replies Hellow guys im selling my COL 2 account.
Details:
17 Primary Perms
6 Secondary Perms
4 Melee Perms
1 Support perm
Codename Raven Perm
Name color Perm + Elite Perm
A Few of gear perm see pics.
[Trading] Epic lvl 140 +12 p7 perm Trojan Gears for a ninja set P7 perm lvl 140 09/05/2014 - Conquer Online 2 Trading - 3 Replies Hi All,
I have an epic Trojan Set lvl 140 p7 perm +12 that im looking to trade for a p7 perm ninja set lvl 140 +12.
Skype me @ Almousawi87 or PM me or post a reply.
Thanks.
Since I have the epics and im not asking for cps or anything u will have to do the server transfers for the gears.
[B] LTC3 | Raven Perm | 3 Spec items perm | 10K NXCASH[S] 50€++ PP/PSC/EG 07/15/2014 - Combat Arms Trading - 2 Replies Verkaufe hier meinen LTC3 Account, da das SPiel leider zu spät damit begonnen hat, von pay2win auf play2win umzustellen... Es sind seit neuestem 10k Nexoncash vorhanden!
LTC3
[Selling] CSM4 perm color+player name change+event items perm 06/30/2013 - Combat Arms Trading - 4 Replies Heey Heey Heey Leute ich bins wieder und war lange nicht mehr hier, aber dafür habe ich euch einen account mitgebracht! ich habe ihn seit meinem letzten trade (als ich von Max | Supr3m3NOOB gescammt wurde) gelevelt. er ist nun CSM4 bald 2LT habe event sachen perm sprich diesen roten rucksack diese sg hot shot LE und diese MSG hot shot LE. ich habe dazu (weil ohne für combatarms geldausgeben lohnt sich es nicht für mich :) ) noch 10€ psc rein gesteckt und ihr habt nun in der inbox...