Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Shooter Trading > Combat Arms Trading
You last visited: Today at 18:47

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Maj3 full perms on maxset

Discussion on Maj3 full perms on maxset within the Combat Arms Trading forum part of the Shooter Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2015
Posts: 16
Received Thanks: 0
Maj3 full perms on maxset

I want to trade my maj3 account for max set account. My account have a lot of perms and i want only MaxSet account.
Details on skype: daniel394rapoport
thatscombatarms is offline  
Old 10/16/2015, 18:03   #2 Trade Status: Unverified(?)
Trade Restricted
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 53
Received Thanks: 7
images?
Report22 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
(S) LTG-GOA (B)100€ oder LTC2 mit sehr vielen Perms(MaxSet,HauserSet,Rare Weapons)
03/14/2015 - Combat Arms Trading - 2 Replies
Moin Leute , Wie im topic beschrieben suche ich einen LTG-GOA Account und ich biete dafür 100€ oder einen LTC2 Account mit Max Set, Hauser Set und noch 70 Perms darunter Rare perms! Der Account sollte speed eq, 20-30 Perms haben oder auch mehr ^^ Sollte es ein GOA mit sehr vielen Perms sein geb ich auch 100€+den LTC ^^ Wenn ihr etwas habt dann schreibt mir eine PN, unter den Thread oder eine Nachricht in SKype: tolu5454 ! LG
[Selling] ★★★|HOT|MAJ3 10 perms+ /AR15-Double Barrel over 150D/full Inbox|HOT|★★★
08/20/2014 - Combat Arms Trading - 9 Replies
Hallo liebe elitepvpers , heute verkaufe ich meinen Maj 3 ca eu acc , er ist nie negativ aufgefallen und ich besitze alle Daten. Nun zum Account: Rank: Maj3 K/D: 1,24 GP: 43K PERMS AK47 R870
[Selling] Maj3 Full of perms,many stuff,HOT* [S]psc
05/22/2014 - Combat Arms Trading - 2 Replies
Hallo Comunety, heute verkauf ich mal wieder einen top acc :) aus erster hand , keine reports oder sonstiges, alle infos vorhanden. Account information: RANK : MAJ 3 KDR : 1,82 GP: 500.000+ Primary perm. weapon: L96A1 Arctic Wolf S58 Musket
Maj3 fast 4 mit 7 Perms
02/10/2013 - Combat Arms Trading - 11 Replies
Hey Combat Arms Spieler, Ich möchte meinen alten geliebten Acc verkaufen :D Da ich kaum noch Zeit für das Spiel habe,und ich nicht möchte das der Acc verrottet :D Er ist Maj3 kurz vor 4. Nx Grade Platinum ~35k Gp noch drauf.
Maj3 viel Perms !
08/18/2012 - Combat Arms Trading - 3 Replies
Wie der Titel schon sagt vk ich hier meinen Major2 Acc mit 5 Perms : Bushmaster Type 97 , UMP45 , Famas G2 , M416CQB u. Elite Moderator außerdem Spec 90 Days und Balistic Helmet 90 Days , Inbox voll ich verlange mindestens für Acc 20€ PSC addet mich Skype für Screens meine Skype addy : famouztukki PS : Ich werde nicht first geben entweder ihr oder mit MM ! Edit : Ich kann euch die nx auch von skype aus mit bildschirmübertragung...



All times are GMT +2. The time now is 18:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.