[Coder][Looking] Looking for coder for cheats 10/30/2022 - Coders Trading - 1 Replies Hello i am looking for a coder/programmer for a project. I am looking mainly for a coder that can develop cheats for apex legend, warzone, mw2, etc.
I'm a Web developer and am working on something amazing but coding cheats is not my specialty.
If you wish to talk further you can DM me here or send me a message on telegram
Telegram Link : https://t.me/NextAimCheats / NextAimCheats
Looking for a coder (if ure a coder take a look!) 07/21/2022 - Escape from Tarkov Trading - 0 Replies Hello, I need someone who can code cheat (aim, esp, misc) or hwid spoofer!
if u take contact u wont regret i have a big opportunity but cant leak it.
contact me on discord Kasper#8666
have a nice day!
[PAYPAL]various games 11/12/2012 - Trading - 0 Replies I have this games.
Planetside 2 beta key
Fifa 10
Fifa 11
Prince of persia the two trones
Assassins creed 2
Far cry 2
RUSE
Bloody good time
[S]Steam Account mit allen CoD Teilen !! + andere Various-Games 04/25/2012 - Steam Trading - 8 Replies Hey,
in diesem Thread werde ich meinen Steam Account verkaufen, den ich seit einigen Jahren besitze. Da ich aus privaten Gründen (Schule und Freundin ;p) keine Zeit mehr hab zum zocken, werde ich ihn einfach verkaufen, da ich das Geld brauche. Der Account is alles hochgelevelt, in fast jedem COD, habe ich alles frei + 2,5kd, Mich haben in letzer Zeit viele angeschrieben wegen dem Steam Account, aber ich wollte bisher, da mir die anderen nicht gefallen haben.
Wieviel ich dafür haben möchte...