Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 01:58

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Cheats Service

Discussion on Cheats Service within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 3
Cheats Service

Hello, I'm interested in buying a cheat service for an online game which has no anti-cheat.
Msg your Discord if you're interested so we can discuss prices and the game in question.
valtaruz is offline  
Old 01/14/2021, 02:41   #2 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 11
whats the game?
Culturalism is offline  
Old 01/14/2021, 04:18   #3

Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by Culturalism View Post
whats the game?
Hi Culturalism, I sent you a trade request with the name of the game and a link to it.
valtaruz is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[ Service ] Top! Metin2 Level & Farm-Service [ Service ]
01/07/2012 - elite*gold Trading - 124 Replies
Hallo liebe Elitepvpers-Member, ich eröffne hier mit meinen neuen Thread für Metin2 Farm & Level-Service. Da ich selbst seehr lange Metin2 spiele und mich mit den besten Methoden auskenne, level bzw. farme ich für dich! Dazu müsst ihr mir sagen was ihr wollt. Ich habe eben neu angefangen auf Leviathan und bin Level 20 .. Das sagt alles - in ein paar Minuten (mit exp-ring) geschafft. Dieses Formular müsst ihr für mich ausfüllen: - Klasse: bsp. Krieger / .. - Server: bsp. Leviathan / ..
WarRock Services: Level-Service ; KD-Service ; Dinar-Service
03/28/2011 - WarRock Trading - 4 Replies
Hallo liebe Community, ich mache es kurz und knapp.. Wie der Titel schon sagt, ein Freund und ich haben uns überlegt, einige Services zu eröffnen... Wir führen diese Services SOFORT aus (PC's laufen 24/7) und bieten viele Zusatz-Services an. Desweiteren führen wir in den kommenden drei Tagen einen Live-Support ein.

All times are GMT +1. The time now is 01:58.