Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 11:10

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Website Solutions | Custom made CMS with unique admin panel | Laravel | NodeJS

Discussion on Website Solutions | Custom made CMS with unique admin panel | Laravel | NodeJS within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 4
Website Solutions | Custom made CMS with unique admin panel | Laravel | NodeJS

Hello!
I am a web developer who offers his freelance work.

I have been working on online solutions for 9 years and am familiar with the latest techniques and frameworks.

My skills and experience:
  • PHP 7.3
  • CSS3
  • HTML5
  • Javascript / Typescript

I have already worked with the following backend frameworks:
  • Laravel
  • NodeJS

Languages that I speak
  • German
  • English

I accept the following Payment Methods
  • Skrill
  • Bitcoin
  • For other methods, feel free to ask

I can fix your current page or create you a simple, modern website but I can also develop long-term projects like a full CMS with your own backend and admin panel.

For further information and references feel free to write me a PM !

German:

// TBM only!
CrapzWebdev is offline  
Thanks
1 User
Old 06/16/2019, 16:56   #2 Trade Status: Unverified(?)

elite*gold: 0
Received Thanks: 2
Kannst du mir einige Referenzen zu kommen lassen ?
zapzarap64 is offline  
Thanks
1 User
Reply

Similar Threads Similar Threads
Website Admin-Panel - CMS vs CRM?
10/15/2018 - Metin2 Private Server - 5 Replies
Hey ihr, vielleicht eher an die Server Admins & sonstige Team-Mitglieder, die bestenfalls schon seit ein paar Jährchen hier unterwegs sind: 1) Wurden die vor Jahren schon sehr altbackenen CMS bzw. Admin-Panels inzwischen überholt? (gemeint sind sowohl Design als auch Funktionalität) 2) Falls es inzwischen neuere Tools (standardmäßig meine ich) gibt, ist der Fokus immer noch vollständig auf CMS oder gab es inzwischen den schon lange überfälligen Ruck in Richtung CRM?
NodeJS Arcade Game Website
09/25/2012 - Web Development - 5 Replies
Ihr alle kennt sie, Flashgame Webseiten... Die Scripts gibts überall, sie sind vollautomatisch, bringen den Betreibern Geld ein und sind vor allem eins; Web 1.0 ... Flash ist tot, und da sich jede Laberbacke das Maul aufreisst über Flash, aber niemand die Marktlücke anpackt habe ich folgende Idee. Ich habe in letzter Zeit mehrere kleine Spiele in NodeJS angefangen. Alle sind Multiplayertauglich und machen schon für kurze Zeit & länger Spass. Ich möchte nun eine dieser Flashgame Seiten...
[MT2 (Klein..)] Admin Panel Absicherung für dein MT2GS CMS..
03/08/2011 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 8 Replies
Hey Liebe Leute, mich hat vorhin "Avandor_mag_mich" angeschrieben und gesagt das man wenn man banned ist aber Web Rechte hatte man immer noch auf das Admin Panel zugreifen kann. Also habe ich ihm ein Kleines Script geschrieben das davor Schützen soll das Banned Teamler noch im Admin Panel rumfuschen können. Ich hab keinen Anhang upgeloaded da ja manche die Dateien die ich jetzt erwähne bereits Selber verändert haben. Also zuerst brauchen wir eine Funktion die Checkt ob der Account Banned...

All times are GMT +1. The time now is 11:12.