Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 01:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Teamspeak - Banner with Time and Channel Auto Deleter

Discussion on Teamspeak - Banner with Time and Channel Auto Deleter within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
elite*gold: 130
Join Date: Nov 2009
Posts: 397
Received Thanks: 31
Teamspeak - Banner with Time and Channel Auto Deleter

Hello,

Im search for a way for a time and user Display on my Server Banner.

And a Script this Auto Delete Semi Channels.

Thank you!
Venum98 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Verschenke] Teamspeak Channel auf unserem Teamspeak 3 Server
01/16/2015 - Freebies - 1 Replies
Hallo, Da auf meinem Teamspeak Server noch recht viele freie Slots sind (80 Slots) biete ich jedem der möchte einen kostenfreien Channel an den er so editieren kann wie er möchte und in diesen seine Freunde einladen kann. Sollte Interesse bestehen einfach eine kurze PN an mich oder mich per Skype kontaktieren. Gruß schneider
[Selling] Youtube Channel Banner !
11/08/2013 - Social Media Trading - 2 Replies
Ich biete euch hier an, das ich euch ein Design / Banner für euren Youtube Channel erstelle. Natürlich kommen jetzt Kommentare wie " GELDGEIL " oder " FÜR SO EINEN SCH*** GEBE ICH KEIN GELD AUS " Da ich aber ca 1-2 Stunden arbeit in ein Design stecke finde ich 10 Euro angemessen! Hier ein paar schon verkaufte arbeiten: http://puu.sh/5cpVG http://puu.sh/5crhH
PHP Script für Teamspeak Sponsoren (Auto-Channel)
03/13/2013 - Web Development - 0 Replies
Hallo ihr, Hab vor einiger Zeit mal ein Script gemacht, mit dem man Teamspeak Channels über eine Webseite erstellen kann. Wenn der Channel eine gewisse Zeit leer ist, wird er wieder gelöscht. Das Script ist funktionsfähig, aber nur ein erster Test. Für Anfänger in dem Bereich ist es sicher eine gute Ausgangsbasis. Wenns Fragen dazu gibt, helfe ich gern.



All times are GMT +2. The time now is 01:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.