Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 12:45

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Suchen einen coder für website einrichten

Discussion on Suchen einen coder für website einrichten within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1

 
AceSpace's Avatar
 
elite*gold: 71
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,594
Received Thanks: 1,099
Suchen einen coder für website einrichten

English:

We are searching for a coder to code website php html css it is designed just coding left also its .psd so you gotta spilt it by yourself for further information's add us in .
Skype: fl0wshy or shuffler.pimp

German:

Wir suchen einen Coder für php html css, es ist schon designt nur noch das coden fehlt, .psd kontaktiert uns für mehr informationen
Skype : fl0wshy oder shuffler.pimp

Thanks,
Regards
AceSpace is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Suche jemanden der ne Website einrichten kann
06/21/2011 - General Coding - 7 Replies
Hallo Leute, ich hoffe ihr könnt mir helfen. Ich möchte gerne eine Seite einrichten, also für meinen Server. Sie soll aus einer Startseite bestehen mit Neuigkeiten etc. und einem Forum und halt allem was dazu gehört. Als Softwaren würde ich gerne WBB nutzen, das werde ich auch kaufen. Nun brauche ich jemanden der sowas einrichten kann. Am besten auf meinem vServer (Debian)... auf dem auch der Server läuft.
Suchen wen der uns einen root einrichten kann /root vorhanden
03/29/2011 - Aion Private Server - 6 Replies
:) Hallo wir suchen auf diesem weg jemanden der bereit ist uns einen root aufzusetzen so das man aion spielen kann für antwort und hilfe wären wir dankbar :)
Wir suchen einen Scripter/Coder als technischer Verstärkung. (wow-P.-Server)
02/01/2009 - WoW Private Server - 1 Replies
Vorrausitzungen sind : - Umgang mit Linux ( Debian 4.0) - Programmieren in PHP und MySQL (Datenbanken) ist Voraussetzung. - C /C++ programmieren und kompilieren. - Umgang mit Mangos/ArcEMU



All times are GMT +2. The time now is 12:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.