Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 02:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S]Ikariam Serverfiles

Discussion on [S]Ikariam Serverfiles within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
dedicite's Avatar
 
elite*gold: 4
Join Date: Aug 2012
Posts: 456
Received Thanks: 62
[S]Ikariam Serverfiles

hallo leute suche ikariam serverfiles habe bisjetz nur russische gefunden mit denen ich nix anfangen kann wäre nett wenn ihr was habt werde auch entlohnt jeder der nützliche infos gibt bekommt 5E*Gold
dedicite is offline  
Old 11/18/2012, 23:02   #2 Trade Status: Unverified(?)
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2012
Posts: 284
Received Thanks: 127
Frag google... Sonst die russische Version übersetzten/ zur Not Google Googles benutzten...
Jetzt will ich mein E-Gold...
3Angle is offline  
Old 11/19/2012, 13:40   #3
 
dedicite's Avatar
 
elite*gold: 4
Join Date: Aug 2012
Posts: 456
Received Thanks: 62
nur dass mir das nicht geholfen hatt
dedicite is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Ikariam Private Server[Ikariam Battles]
04/25/2013 - Browsergames - 8 Replies
Hallo i just made a small server 24/7 with izariam files come to play Website under review
Please Help Ikariam:)
11/09/2012 - Facebook - 0 Replies
:handsdown::handsdown:Any one have a cheat to the game Ikariam ni Facebook Thanks
Ikariam Pserver Problem.. (Habe die serverfiles ;) )
08/23/2011 - Browsergames - 13 Replies
soo problem gelöst.. hbaae jetzt einen russischen ikariam pserver... nun andere frage... wie erhöhe ich die wert? z.b holz produktion x1000 ? und wie kann ich's übersetzen?
Suche php-Programierer | Behlonung: Ikariam Serverfiles
05/09/2011 - Browsergames - 10 Replies
Hi, ich mus gleich zwei Dinge sagen: +du musst nicht programieren -Serverfiles gehen möglicherweise nicht (als Entschädigung gibts bissl e*gold) Für brauch ich ein Programmierer? Weil ich es nicht kann. Was muss er tun?
[HELP]Ikariam Bot
03/02/2010 - Browsergames - 6 Replies
Ich brauche Hilfe Leute, gibt es jemanden der mir einen Bot Für Ikariam Programieren kan? Der Bot sol folgendes machen: - Automatisch Einloggen - Automatisch gewählte Spieler jede 10 Stunden Angreifen - Automatisch gewählte Gebaude ausbauen



All times are GMT +2. The time now is 02:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.