Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 07:33

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!


*HoT*ToxicNado Final Version

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2006
Posts: 27
Received Thanks: 23
Thumbs up *HoT*ToxicNado Final Version

OK guys Since i still had to work on my Poison Nado Heres the Final Version for it
its Called Toxic Nado it is really good.



I added a ReadMe file for those people who dont have fixed nado, so they could use it anyways. just follow the guild i put in there.

As you know this made for Fixed Nado but can be used with any other level of nado.

Download Link:



Jade369 is offline  
Thanks
7 Users
Old 02/27/2008, 14:51   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 668
Received Thanks: 160
Nice, u did the rings, like i said

Reeaaalllyy Nice !


YukiXian is offline  
Thanks
1 User
Old 02/27/2008, 14:52   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2006
Posts: 27
Received Thanks: 23
Quote:
Originally Posted by YukiXian View Post
Nice, u did the rings, like i said

Reeaaalllyy Nice !
Lol thanks man i take suggestions as you know lol you helped me fix it
Jade369 is offline  
Thanks
1 User
Old 02/27/2008, 14:57   #4
 
elite*gold: 106
Join Date: Oct 2006
Posts: 6,045
Received Thanks: 1,160
Nice one.


Huseby is offline  
Old 02/27/2008, 15:16   #5
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2008
Posts: 668
Received Thanks: 160
Quote:
Originally Posted by Jade369 View Post
Lol thanks man i take suggestions as you know lol you helped me fix it
Look ur Private Messages
YukiXian is offline  
Thanks
1 User
Old 03/05/2008, 17:41   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 70
Received Thanks: 9
where to put this file pls? (
stolenxangel is offline  
Old 03/05/2008, 17:48   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 70
Received Thanks: 9
lol where to put this? >.>
stolenxangel is offline  
Old 03/07/2008, 23:33   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 12
Received Thanks: 0
good
amenon is offline  
Old 03/08/2008, 02:51   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2007
Posts: 366
Received Thanks: 46
Conquer > c3 > effect. Just put it there, it will work.
ihavenoname is offline  
Old 03/08/2008, 03:03   #10
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2007
Posts: 12
Received Thanks: 1
So..hold up..my nado iz lvl 2..iz not yet fixed..ur saying it would work correct..?
and..tell me where to put it..lol..gimme xact locations here..thiz is my firzt time doing/
adding editz to CO..so..yea..
X_blades_X is offline  
Old 03/08/2008, 09:32   #11
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 490
Received Thanks: 273
discusting enough nice one man
demonkk3 is offline  
Old 03/08/2008, 19:49   #12
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2008
Posts: 15
Received Thanks: 1
um say i have a tao that doesnt know nado yet... is it possible to make fire look like that nado o.o


a1700n is offline  
Reply



« My crappy edits thread =| | Blade edits »

Similar Threads
R3v3ng3MT2 Final Version
02/27/2010 - Metin2 PServer - Discussions / Questions - 1 Replies
Closed more or less a month ago (almost), R3v3ng3Mt2 returns. NO LONGER 'BETA going on to describe. Custom Login (By Babau94) All Rate: 300% Price: low Upp: Random No convention Staff: ~ xShadow Share Siegfried KiroChan. Wanted 1 MOD. (Does not have the powers GM.) NPC's http://img27.imageshack.us/img27/2061/mercanti.jpg Powa-Teacher Doctrine. (By Babau94) There are teachers -Body, Assasin, Mirage, Dragon Armor Lv 48 +8 Lv 54 ~ Lv 61 +7 ~ +8 ~ ~ Lv 66 +6
yanghack-version-final.exe
01/31/2010 - Metin2 Hacks, Bots, Cheats, Exploits & Macros - 32 Replies
Hat einer sich das schon runter geladen wen ja schreibt mir bitte ich kann es irgendwie net downloaden kann mir es jemand über skype schiken oder msn wäre ächt net thx;)
Status Bar - FINAL Version
11/19/2008 - SRO Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 9 Replies
We dont like racist forum fuc|< you.
[HOT] Emu Hacker 5 Final Version
09/16/2008 - WoW PServer Exploits, Hacks & Tools - 6 Replies
hier is der neue Final Emu hacker -------------------------------------------------------------------------- www.*********.com/release.php?rid=1 http://rapidshare.com/files/144144744/WoWEmuHacker5_Final_090608.zip evtl. bitte mit meinem 5.0 beta support thread ersetzen pls!



All times are GMT +1. The time now is 07:33.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Abuse
Copyright ©2018 elitepvpers All Rights Reserved.